Photobucket i heart elmo



PUAKA =SAPA SANGKA..??ape kaitannye=..=’’


12 DISEMBER 2011…semua siswa siswi diminta untuk menyemak keputusan peperiksaan akhir diorang..time tu sah sah..semua dah ketar lutut akibat wabak ni..hahhaaa…gua lagi la..terdiam terus time dapat tahu mase untuk menyemak keputusan dh tiba …gabra tahap bewak lak tu..sampai ta tido tido malam tu…akibat takut yang meLampau….hurmmmm

**eykhhh..terpanjang lak mukhadimahnye…hahha**:)

Korang tengOk title aku kali ni mesty hampir2 kene teLan penadOl sebab keceLaruan untuk memahami ape yang tersirat di sebalik TAjUK aku itu…hahaa **jap lagy kOrang akan tahu..aku bakal merungkai satu persatu..mmuahaha**

DUB1a..tu lah kelas gua…ehh semua dah semak keputusan ke??? Mesty semua hebat hebat beLako..ta macam wa…urgghhh=.=’’
Hurmm..adat lah kan ade yang LULUS semua…ade yang ta bape na lepas kan??
Tapi ape ape pun..bersyukur adalah jalan yang lebih baik
**kan semua dah berusaha:)***

Toyol kat bawah ni keputusan gua…korang tengok lah budak malas punya keputusan!


Dah tengok kan??
Memang PUAKA……!!!!
korang mesty kutuk aku dalam dalam bile tengOk keputusan aku..kutuk arrr..aku sikit pun ta heran…
siyesLy..gua seedy sebab sangkut satu subjek je……!! Urghhhh DAMN!!
Eh..neway…alhamduLiLLah,geng aku 3Orang LEPAS=’)
Siti solihah a.k.a kak Long….marni yuhainis a.k.a amoi….nur Liyana a.k.a yana..akhirnye korang lepas…
yeaaaa..make some noisyyyyyyy:) Tania korang..gua sayang korang ketat ketat..mmuahh muuahhh  hahha:)

Entry ni aku na tuju kan khas untuk beberapa orang,ekceLi..jap lg gua mention sape caLon caLon yang bertuah gua letak name deme kat ENTRY gua kali ni..haha…gua  AH LONG..gua datang bukan na tOLong..tapi gUa datang mintak Lu orang tolong…tolong ape????
TOLONG BAYAR….:) hahhaha….

Carta hutang aku bulan November 2011…
Jeng jeng jenggggg…hahha
Tempat pertama jatuh kepada…..
MARNI YUHAINIsssss…hahhaha…..kau memang salah beb..kau g betting ngan aku sape suh…sekarang kau terima padah kau…. Haha..yang pertama..kau chakap kau BAKAL  kene repeat engnrg SC….tapi keputusan menunjukkan kau negative..hahha…kau ta kene repeat pon..sO bayar SEPULUH HINGGIT kat gua seperti yang Lu janjikan….ehhh jap jap kau kate **faeza..kau caye lah..kau tak kan kene repeat punya..kalau kau ta caye..kau patah kan lah kuku aku**…..neway aku dah cakap kat kau yang aku akan repeat juga…..kau degiL..kau kata insTin gua seLaLu menipu…hahha sekarang bek kau hulur jari kau tu..aku sudi patah kan kuku kau tu..ngeee~~~~ selamat math kau..aku ta sempat letak ape ape syarat..law ta bertimbun hutang kau kat aku..hahahha

Tempat ke dua…….
Ucapkan Tania kepada SYAZANi…..huhux..
Kan???sape suh yOu betting math u ngan i..see..sekarang u dah kalah ngan i…you kene susah susah kan diri you datang ipoh jumpa I sebab I MENANGGG :)
Huaaa…sayang betul lah kat gerak hati ni:)

Yang ketiga..penghutang yang paling gua sayang dalam dalam…adalah..syed abd azim..
Ehhh macam pena dengar je name tu kan??hahha….ni sorang lagi..berani sangat cabar aku spe suh….aku memang patang di cabar….last last aku menangggg..yeyyy dapat b+ untuk math…so sayangggg…sila bagi hadia…hahaaa…
Ni salah satu msj kitowg..
Faeza: okke dehh~Hey pakcik..math gua..gua dpt B+…sO bak hadiah!!!hahha..gurau je..erm pa..rumet pa smua ta tido lg ke?
Azim:kO siyes ni?ha3..janji msti ditepati kn..he3
Faeza: haha..aku main2 jelah..drpd kau kasik hadiah math..baik kau kasik aku hadia sbjk engrg sc,drawing building,kOkO,agama,bi aku..haha banyak sikit..kan…okke gurau je..uat pe nie?
Hahha tu la selingan msj kitowg malam tu…so syggg hadia jgn lupaa naaaa… :)

Yang terakhir…NURUL EMILLIA….korang tahu sape dye tu??dye la penghutang aku yang terakhir..hahha…dye kakak aku….dye janji na blanja aku mc Donald and beli kasut yang aku na sgt sgt tu..tu yg best betting ngan akak aku ni…benda yang aku na..mesty akan dapat…akhirnye dapat sbb aku Berjaya buktikan kebOlehan aku dalam subjek yang dye nak!
Tq kakak:)

Ehh jup up….sebenarnye ade seorang lagi penghutang aku…aku gelarkan dye PENGHUTANG LAST MINUTE..
Kenapa??sebab malam  na dapat keputusan…malam tu juga dye betting ngan aku sal keputusan math dye..hahha gano na uat…Lu sudah kalah dherrr…gua menang…so siLaLah beLanja aku makan wahai encik syahriL…**sendiri tanggung lah brother…

SAPA SANGKA instin(dalam ejaan u.k yg membawa maksud gerak hati) waaa power dowh…alhamduLiLLah,rasewnye pasni ramai CLIENt aku na minta aku guna instin aku ni…hahha **gurau je dehhhhh~~~~****
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Okke pasal hutang hutang Lu semua..gua masok lam bUkU tiga 5 gua tu…kau tahu bku ape? Buku yang depan sekali dye tulis 555..hahha…
Neway…aku jadi KAKAK REPEAT next sem..ehh..aku repeat ta bermakne aku gagal kan??cOme On…repeat bukan penghalang untuk aku Berjaya…

Aku pegang janji aku…**repeat sem1 akan jadi repeat yang pertama dan terakhir aku…**sO aku akan buktikan kat mama abah..kawan2…yang aku tak kan repeat dah…Lu tunggu  gua k!

Psssttt..ni pesanan seseorang untuk aku…
Jnji ngan dri ma rajin study dan jangan banyak maen..and jangan malas2..untuk sem 2..jgn jadi malas macam pa tau…..
Urghhh..koya mu azim..bajet je malas……hahha :P(habes aku kene kerat 8 kalau dye bace ayat ni..HAHA)
Okke…papaii…:)

**tggu cite aku sebagai kakak repeat sOOn ya =’) **
Daaax……..

|


copyright blogskin byschaaalhassan