Photobucket i heart elmo



cerita cuty raya lahh
Hello buddies…..huws urs today??happy or bad??huhuh..answer urself lahhh :DD

Alhamdulillah,akhirnya aku sudah beli laptop..sO aku berpeluang utk update stOwie sengal aku ni…hee:)
Today,I would like to stowie morie about cerita cuty raya…ngeee~~~ mentang2 lah baru pas balik raya kat ipoh…cite ni juga yang aku na sumbat lam blog aku…**ta paham btl** kebetulan aku tersesat kat sini,aku gasew ade elok n moleknye aku wish selamat hary raya serta minta ampun minta maaf kalau sebelom2 ni aku tersilap kat kiri kanan depan belakang korang..heeee~~~ btw,kalau korang ade salah ngan aku jugak better be hurry minta maaf ngan aku sementara tiket syawal masih ade….**jualan murah**

Ni teman na kabo ni..teman kan,teman kan…happy gila gilaa dapt jejak kan kaki kat station bas ipoh..(Baru station bas ipoh dah kalut satu dunia,belom g australia lg..haha **haty sempat ngumpat**kalau sempat rakam muka aku time tu mesty dah macam muka MONYET  DAPAT PISANG TAK PON YANG PALING SOPAN macam MONYET DAPAT KUTU..hhahaa




(ayat hiperbolaa..sowi2) bukan aku na show off..bukan jugak aku na bangge..tp blh ta kalau akuuuu,aku NAK BANGGE KEJAP….JAP jeeee..blh???hahha sbb tyme kat ipoh hari tu hari hari aku di isi dengan senyuman semanis cadburry..yummmy..yummyyy :DD….sowi bebanyak law ayat2 tadi macam tergedik ternakal terover..tp haty aku ni melonjak2 na jerittt..YAAAA AKU DAPAT JUMPA DYEEeeeeee..huh…..


kowang bayangkan ,korang ehemmm ehemm…tup tup ta jumpa berbulan bulannn…skali dapat jumpa…pe jadi???? (RENUNG RENUNGKAN LAH,SELAMAT BERAMAL)

Kowang dah tawu kan ..28 0gos time owang duk kalut kalut kemas uma pasang kain langsir baru…tuka phone baru…rambut baru…segala2nya baru,tp aku ngan dak azim blh lagy kuaaa..curi curi waktu demi na jumpaa..haha **ayat gedikkkkss** sumpa,betapa bahagianya hati aku saat tu..tengok lak muka dye yang fulamakkkkk macho ……asew tamau pejam mata..na tenung je muka dye lame lame..haha …sygg,I can’t forget that moment….pose pon dah ta asew macam pose sebab tenaga LOVE tu ade..hahha **faezatunnnn pooyooooooo,booooo** heee~~~
30.8.2011..g tesco berdebat ngan azim pasal raya..haha
AZIM:opah abg cakap raya rabu…
AKU :asal lak rabu..mustahil mustahil….
AZIM:tape2,kite tgk sape yang btl..hahha
Last2 malam tu duk depan2 tv bukak tv1 ..sah2 raya selasa..mmg kalah lah dye..haha (MALU GILEWWW) first day syawal,aku lah manusia paling lembap lembik na bangun tido kat lorong 19 no ruma 32..huhuh..subahanallah,anak dara per la aku ni???huhu don’t judge me as a lazy sbb aku tido jam 0600 pagi after solat subuh..huh aku qado la balik tido aku tu..sO,am I fault??HEHE (na menang jugakk:DD) time aku bangun tido..buka2 mata semua benda dah siap…gilaaa dah macam anak puteri raja je hr tu…mama masak itu ini,apa lagy pewot aku memberontak lahh mnta makann..adoiiiiii..pagi2 raya,aku semangat gak mandi lame lame,then pakai bju raya yang di beli with azim sygggg..weee~~~ na tgok ta baju tu??? Meh sini aku tunjuk…
KePoYOan ku memang TERSERLAHHH:)
saje na posing..tp buruk..adeyyyyy


GEMOKKKKK:DD
Btw,credit utk peniaga area billion yang jual baju ni n sempat gak aku berbaju raya d pagi syawal..huhu 
credit juga to Syed azim yang tolong plih baju kat aku sampai letih2 dye foLLow aku..


credit juga to my sister yang tolong gosok baju raya aku sampai hilang dosa2 kat baju tu..haha sumpa kemas gilaa (SAJE BODEK) 


raya pertama pakai comey2 sebab nak pergi balik kampung:DD suka..sukaa sukaaa..tp ade jeles sikit kat kakak sebb cantik sgt pagi tu..hehe…


dan ini pulaa saya d pagi raya....

 dan semestinya ade juga gambar sayang saye.......
bakal mak mertua sayaa..haha (PEWASAN):DD




ADEYyyyyy...JELES SAYAAA:DD

 cop cop…kasi chance aku bangga blh ta??Taon ni kan aku dapat duet raya mashyukkkkkkk …..adakah aku kecik di mata mereka??haha (KURANG PASTY) T____T tocey tocey kepada sesiapa yang sudi menghulurkan duit raya kat tapak tangan aku ni tanpa minta d balas..I LOVE YOUUUU lahh


 raya ke dua otak aku pending sebentar,tatau na uat pe….separuh hari aku patah kaki,last2 rehan msj aku ajak kuaJ
Lega gilaa aku gasew time tu….kami hangout kat prade…orang lain semua dok beraya kat uma,kami lak sempat lagi panjang kaki masok prade…owang lain dok makan lemang ketupat segala bagai,kami lak sempat cekau marry brown..SOUND TERBAIKSSSS :DD
lupe na amik pic ngan rehan...tape2 asalkan ade pic baju aku time kua ngan dye:DD
third day,im touched with my besties…diowang serbu uma aku datang beraya…..nampak beno aku masih di haty diowang..skali lagi** faezatun poyooooo,booo*** subahanallah kucar kacir uma mak ayah aku time deme datang ..dah macam rupa tikus kne kjar ngan kucinggg..wink wink…tq kawan2 sebab sudi memeriahkan keadaan..aku sygg koranggg
ainiiiii <3 <3


tq for cominggg:DD


peace???haha =.=''


FRIENDS FOR EVA:))




PrOmOsi hp...jualan murah..jualan murah..haha


cuba teka dye msj sape???haha


BESTIEEEEE <3 <3



Raya ke empat,sedara2 datang umaa lagi….wadooohhhhh dah la aku kne masok dapur buat air la itu ini…**kacau btoLLL** asal aku merungut ni???eerrr.aku bukan malas laa..betul..ta malas…:DD tapi aku syiok2 plan baik punya ngan akak aku terpaksa kua lewat …dah la pewot aku memberontak minta isi KFC….haha..tp bila dah smpai sana,dah order KFC..time dok layan kelazatan isinyaa…keragupan kulitnyaaa…kehebatan rasewnye..
tibe2 phone bunyiii…
adoiii disturb aku btl..slamat la azim yang lam panggilan time tu..law ta,sumpa aku tana jawabb :DD cewaaahh kol sbb na datang uma beraya..tp aku kat kfc skrggg..what the fish btl lahh..last2 decide diowg kne dtg malam..slamat diorang on je…TQ A LOTSSS to farid..hazmin,my syggg,hanif,zul and hazmi yang sudi datang beraya even lambat hampir satu jam..ngeee~~~(HAMPEHHHH) then malam tu juga azim ajak g uma hafiz,beraya…aku pon g lahhh..suddenly my mud sucks gila2 tiger..maybe bcause of ********..dunno who:DD sowie sygg tiba2 saya tade mud….(hope abg ta mara) pas habis raya uma hafiz…syed anta balik umaaa…and sempat lepak ngan dye kat depan umaaa until jam 12:DD memang kasik peluang aku n dye lepas rindu lahhh……talking about anythinggg:DD
 ** sygggg tq for spent time with me,abang memang baik sangat sangat**
Psstttt: ayang na gtawu abg,abang macho sangat2 malam tu..ngeee~~~ cop cop…abg tlg jaga cincin baik baik taw:DD
URRRRGGGHHHHH..haha


sempat beli PERFUME...RM?????huhu..mahal tu....










GEmOOKKzzz &  KerInggg :D
Raya ke lima,my last cuty raya..malam ni dah na gerak kaki balik kelantan….petang tu sempat lagi date ngan azim kat prade..
MY ONLY ONE:DD


dye teman pegi beli calculator 12 digit..**ade ke patut dye uat muke plik** nampak sangat kalkulator uh klaka :DD syed ade cakap abiss laaa aku tidooo ngan kalkulator malam tu..ee,jahat yaww 
Btw,calculator aku sangat sangat lah comeLLL jangan jelesss ;dd

Bile dah naik bas,haty plak asew tamaw balik,sebab tana jauh2 ngan azim..rindu dye , syg dye … tapi tapelahhh,nanty jumpa lagy .
.insyaallahhhh..so bile dah sampai PKB…..hidop mula stress sebab test .. test.. test….so sengal n serabutt…huh pe lagy,gerak dulu…saya mahu study..daaaa~~~~~~~


pic kenang-kenangan:DD














|


copyright blogskin byschaaalhassan