Photobucket i heart elmo



bile na dapat teddy ni??
 BILE NA DAPAT TEDDY NI????
** sekarang pon bolehhh **

hehehee...

hoho.....tak sangke lak si dia sudi belikan saya teddy bear....
malam tu saya cuma cakap....
na teddy bear....na teddy bear.....
pastu dye ckap...
**nanty kite g cari same same nak??**
aku balas...
taknak lah...
dye cakap..
taknak lak????
haha..aku balas..
na teddy bear juga...na jugaaa..
then he said.. OKKE :)

wink wink....
malam tu....dye datang uma na pujuk:)
tataw lak dye uat surpriseddd...
sumpahh..terkejut..bila si dia cakap..
**malam malam peluk dye taw**
aku uat muka konfiyus
yelaaa...aku mane taw pe bendaa...
sbb tu la aku uat muka Toyaaaa..haha..
tq syggg..
hari hari saya PELUK teddy comeyy uhh..
tiyomm dye setiap mase..haha
**jeles ta jeles ta**...hehe
okkeee...
lebiuuuu semuaa...:)

|


copyright blogskin byschaaalhassan