Photobucket i heart elmo



faeza membebeL:)
bile paper exam yang seterusnye lambat lagy.....aku mula lah asew nak membebeL bebeL kat ruang ni....haha.....
bukannye nak membebeL kenape paper 3 subjek lambat lagi...OH NOOooo..bukan pasal tu....
tapi..aku na membebel..
pasaiiiiiiiiiiiiiii!!!!!



kowang nampak ta gambar tu????...ta nampak??ceit..nampak sgt korang rabun anak ayam.haha
korang kenal dye kan????kenal kan ..kenal kan????dye ni...orang panggil... 
                     HELIZA HELMiiiiii....
lawa kan dye.......
korang ceeee usha kat MATA dye....
BOLAT kann kan.....??????
aku suka mata camtu......boleh ta korang carikan sepasang MATA BOLAT untuk aku???hahah......
 aku suka tengok dye start dye belakon  lam dramaaa..... 
 waktu ni....ayu ayu je dye.....senyuam dye..alamakkkk luruh semua jantung jejaka taman aku....hahha...
   so....boleh ta aku na jadi cam dye....ayu je.....lawa je...sedp mata memandangggg..mata pun BOLAT jeee....:DDD
bf pon sayangggg nnt..hahha...
SO SWEETTTTT... :)

alkisah seterusnyeeee......


 GUESSSSST WHOOOOO?????

sHe is IZARA AISHAH.....not SALENA GOMEZZZ yaw..hahaaa
FYI,majoriti gelar kan dye as SELENA GOMEZ.....
why?????
sebab nyeeeee.....
 sebabnye..dah terang terang MUKA DIORANG  like a twinnnsss......
huh..mahu nye tak bangge......????

pastuuu..aku na membebeL....bebeL pasai....
kenapa lahh banyak news story about dunia hiburan yang aku tataw???......
time aku balik raya korban...
aku sempat la dok ngadap tv....
tupp tupp..kuwa citeee...**DIANA AMIR PAKAI TUDUNGGG*
aku ingat STATEMENT GURAW KASAR ke hape....
tgk tgk btollll....haiyakkkk

mahu tak terkejot plus darah tinggi kencing manis yang mengundangggg......
artis yang super duper SEKSIiii..akhirnye BERTUDUNG??????
alhamdulillah....
sukasuka..cantek sangat sangat...
btul ta korang???
* Baek ANGgUK CEPAT!!!!**PAKSAAN!!!! ahahaha

suMPaaaaaaaah! lawa woook!

that statement make me scared!!!! hahha...**merepek je aku ni****

CONGRATE........rely nice with that shawl :)

yang paling aku tak puas haty...bilaaa berite satu dunia dah tawu..aku yang baru na terhegeh hegeh tawu.....
ni memenag BERITE TADE MAAF BAGI MU >,<
heheh


***EX BOYFRIENDZ AKU SUDAH KAHWEN****
tidakkkkkk.......
aku ta restu ....hahaaa..**GEDKSSS DATANG **
dah laa dye kawen..aku tataw.....dye kawen pon ta retireti na jemput aku ..
pakai pulak baju pengantin warna kegemran aku...
sape ta HOT ala ala baru kua microwave gituuu..hahahha......
sumpa kecewa gilagilaaa ...dah la baru je lepas......
berite suami aku di rampas NOOR DaYANA..
sekarang tomok lakk.....hahha
**KIDDINGGG** :)
 nampak ta muka dayana yang malu malu tu pLus muka asraf yang bahagia gilaaa gilaaa:)
cantekkkk cincin tuuuuu...azimmms syggg sye na jugaaa..boleh???hahha 
***overrr ***

kahwen kat mekahhh..atootooo..so sweettt...:)

newayyyy...semoga bahagia ya kat ex ex aku dua orang ni..hahha
**melepas i...u taw....**hahha

nak juga g selit gambaaa boyfie dye..
weelll weeellll..
kata syangggg.ta salah kan??hahha
na gtawu...
aku suka pic ni...haha.....
he is MY SUPER DUPPY BoYFIeeee.....
:DD

|


copyright blogskin byschaaalhassan