Photobucket i heart elmo



sHawLLL =')
Hari ni letey gilaaa..so bila dapat buka blog jup..jalan jalan kat bLog member2,gelak sorang sorang bilew baca entry diowang***pastu owing sekeliling mula la nak berbisaik…--àminah tu gila ke pe sengih sorang2..***haha kan dah dapat pangkat free free jehh:DD
Bile dah ade masa..so saya asew saya nak hupdate cite pasal si efa bam bam ni….sebab dye dah buat aku asew macam menang award je semalam..HUHU…
Ekceli….aku sebenarnye nak cakap..
THANKKKKZZZxxxxxx EFAAAA baM Bammmm <3 <3 <3
Sebab belikan saya SHAWL yang CANTIK sangat sangat :DD
Muuuaaaahhhxxxx mmmmuuuaaahhhxx =D
***Ngeeeee**
Ni entry THANK YOU untuk si budak cantik yang kecik kecik tu..haha
Na tengok ta rupa tudung tu???
Na???
Eee…nyibok je..huhu…
Okke nahhh…tengok lahhh…






Amaran:PLiiisssss JANGAN JELES….
**see jeles jugaaa..aku Nampak ni dahi kome tgah dok berkerut**haha…
Joking:DD


saya perlukan semua ini untuk pakai shawlllll=')









Tq Bam BAm sebab sudi Update bLog pasal SUsa payah Pi cari Shawl NI:DD





btw....hari tu saya g KELAS pakai TUDUNG BAWAL JE....
majoriti kawan kawan cakap saya lainnnnn...
ape yang lain..??apeee..ape???hahha

tq 4 CIK BEYLA NABILA yang ade hanta msj time KELAS MATH TAMAT


papaiiiiii:)

|


copyright blogskin byschaaalhassan