Photobucket i heart elmo



rindu :DD
sudaa lame ta update blog..
tup tup bilaa suda dapat bukak bog..huh!!! memang sakit mata aku tengok semua orang sLLu update bLog....
name aku pLak paling bawah dalam ranking update ngedate blog ni..apeee daaa..see,see,aku banyak sangat beLaja sampai ta sempat nak ngedep blog aku yang sumpa serabut :DD
**ceeeceee...padahal na On9 pEsbOOk ade lak mase kan kan..**
                        (saje bagi alasan yang molek2,ta salah kan) :)

weyhhhh..sumpa...aku suka duduk sini..sini???
konfiyus ngan statement aku sendiri..haha....
yeaaaaaa..saya suda kembali mengarut:))
na tau ta...kat sini (POLITEKINIK KOTA BHARU) sangat best.......siyes asew tamau balik raya laaahhh...**padhal semalam eksaited gila g tuka tiket bas kat KB sebab na balik cepat..tu ke yang best nye???** pikir2kan lahh :))

kat sini saya punya ramai kawan..kawan saya baik2....
lam kls saya ramai gila..dah macam sardin tersesat lam tin comey..hahha.....tapi gempak lahh DUB1A..saya sayang diorang...

ketua kls saya..korang mesty knal...alaaa....menteri amerika syarikat...korang semua boleh panggil dye..BUSH..hahah....nice name....dye baik pLus rajin..:)
then penoong..EFa..dye cun...manja jugaa....agak femes kat poli ni...almaklumlahh dye memang CANTEK :DD
 ni pic diorang :DD

sorii lahh..gambar BUSH tadeee..hahha..masih ade lam hp..lupa na transfer lam PENDRIVE...
heeee..yang sebelah efa tu..NABILA  HUDA....dye member rapat efa :))

then...ni pula kawan rapat saya...nama dye NADZIRAH...
saya sayang dye macam kakak saya sendiri..hehehhh kami otak gila gilaaa.....





k laahh ni curi2 time mase application computer...dah na out dah..t sambung story k....
sorii ta syiok citew kali ni....hehe..tunggu saya balik ipoh malam esok ya....
na jumpa azimmmmm :)
jgn jeles ya..papapiii :PP


|


copyright blogskin byschaaalhassan