Photobucket i heart elmo



cant wait:DD
AssALamuaLaikum dan saLam sejahtera***pehal awal2 ayat pon dah skema semacam ni**hhaha

Hari ni kita nak cerita pasal insan-insan yang bergelar OVER EXCITED". Jadi entry ini pun berkaitan dengan insan bernama #@!%$&+&^.... sebab dye tgah dok menghitung hari…



Lam Haty dye ta habis habis dok mention **bile na balik ipoh..ble na balik ipohh**
Haha see..bukan ke over excited namanye tuh??
Okke tamau ngutuk diri sendiri banyak sangat lahh…nnti asew kerdiL nye diri di mata sendiri…haha ape punya ayat la aku tulis ni..macam bdk ta penah g tadika=’)
***at Least aku tak salah kan ibu mengandung**hahha
ekceLi entry kali ni just aboutttt…….


Kowang Nampak ape yang aku Nampak????
Kowang jeles ta???
Haha shhhhhh…jgn gtawu tentang perasaan korang bile tengok tiket bas aku tu..sebab aku tahu kowang almost tear bcause of that….**ishhh3…asal kowang sampai na nangis tengok tiket aku ni??**huhu..oveer tol kowang ni=’)
Tiket aku menunjukan aku kene balik 2 november malam..padahal esok tu ade keLas…harap harap la puan cancel klass..aminnn=’) ***itu pon KALAU puan cancel…KALAU puan ta cancel???** wa pikirlah sendiri..ngee~~~
Ehh pehal ngan aku ni eksited sangat na balik uma??padahal lagi 3minggu je na cuty sem…eishhhh3..
Korang..korang mesty piker aku ni na balik ipoh sebab NAK JUMPA AZIM…. Korang ni suka suka je uat uat andaian yang fakta auta ni….hehe.. kowang,aku balik sebab aku miss ketat2 kat azim mama abah adek n akak….so taya la na piker negative..**HUHU..poyo je aku ni**:DD






tengOk gambar pon dah tahu..ObviOusly I miss my baby boy damn much!! Rindu la kat b <3 <3
ta sabar na balik November 2nd nanty..!! FYI,aku na jumpa azim puas puas.. na dok depan mata dye..tatap muka dye tanpa perlu kelipkelipkan mata sampai kua air mata suci aku ni….>,<
heee~~ im so much excitedddd!!! I can feel the heat baby~~!!! Cant wait to date him!!! =’)
I think kali ni date na use crazy things together , tp jiwang jiwang pon ade gak la~~ **b..tggu ma ek kat ipoh….**(sumpa excited gila time type entry ni) wink wink (^^,)
Nanty kan bila kat ipoh kan na gtaw azim macam ni la………

b……………….!!
ma na tengok movie…
b……………….!!
ma na g makan….
b………………!!
maaaaa cyggggg b..hahha…

***GEDIKssssss…na muntah aku time taip ayat2 hiperbola ni…(azim jgn mara)hehe****
Okke kali ni NOOR FAEZATUn berazam untuk snap picx together wif azim syggg:) **hopefully dapat….**woooddwooodd
Okke la entry gedikss ni sampai takat ni je….
Nanty law ade something new or interesting about us aku akan masokkan lam bLog ehh…tq bace entry gediks terlajak aku ni…
Check it out~~~~~


|


copyright blogskin byschaaalhassan