Photobucket i heart elmo



Missed my super duppy bOyfie
 alhamdullilahhhhhh...hari ni dah hari khamis ..... aku masih boleh bernafas..menikmaty keindahan alam ciptaan allah....bersama sama dengan orang orang di sekeliling aku yang sangat sangat sayangkan akuuu...
**syukur sangat**
 hurmm...sekarang dah jam 6 pagi..aku ta tido lg...:) baru habis TEXTING si dye.....
**tq pa...sebab selalu temankan ma**

hooohh! ngah tahan sebak didada....
sebab ape?? sebab aku bakal jauh lagi ngan si dia....korang ni,aku bukan na annoying gila badak..tapi aku baru je na balik cuty sem..si dye plak dah prepared na balik universiti....
siyesssly,so sad...
**korang nampak ta muka sedey aku sekarang ni** =.=''
nevermind....to make me CHEER UP....aku mahu cite somethinggg.....
                           
                                 the moment that i can't forget about me & my love One :DD

seronok balik cuty raya haji hari tu..walaupon jarang kuwa..tp still ade mase untuk jumpaaa **hahha macam penink je ayat aku niii ***

benda yang kami selalu duk buat....first sekali,dye mesty la datang uma aku.....naek krete mak dye tu....**dkat je pon dye na naek krete...na style sje**heheheee....kami suka habis kan banyak mase lepak depan uma yang ta bape na nampak macam bangLo cuma teres ala ala uma korang jugaa...hahh! kat situ la kami date..i means dekat depan uma bakal mak mertua syed abdul azim..hahhaa..**dah start dah gediksss faezatunnn ni**

time dah jumpa dye....banyak je aku n dye dok membebel....**cakapcakapcakap** cakap suka hati kami laaa..asalkan kami cakap..hahha**ayat pe benda la aku taip ni**

hooooh!!! dye suka cubit pipi sayaaaaa......
TIDAKKKK.......
.si dia sangat sangat nakal kan.....hehe

pisstttt-----> si dia cakap aku COMEY......yer..yer je dye tu kan korang kan......dye na bodek aku la tu..
**haha..jangan mara ye sygggg***

ade satu hari tu....dye ajak aku kuwaa.....konon konon nak pujuk aku laaa...almaklumlah ngah ade krisis kewangan time tu..heheee (sje mention kewangan).....
time tu.....cara dye pujuk...alaaaamak..sumpah cair....haha...aku yang na teruskan mara aku untuk setahun terus ta jadi laaa...**never minds,boley QADO balikkk** :)
pas dah selesai sesi pujuk memujuk..pe lagi...panjang je kukukakitangan kami g merayap kat ipoh....ekceli tak kemana sangat cuma g GERBANG MALAM pLus GM.....
ade beli sehelai syiriaaa n shooping cHOCALATE..hahaaa.....yummmyyy <3 <3




next next and next...... 
----->abah,boleh ta kak ngah na g beli tiket ngan syed????
(tetiba aku beranii minta kebenaran abah aku.....lam haty,tawakal jelaaaa pe abah akan membebel macam atok atok zaman batu)heheeee...
padahal tujuan ASLI ..aku dan si dia nak pi mam MC D :)
  <3 <3 <3 ittttt :)

tup tup.....
------->dah ade duit na beli tiket ke??? (hahhaaa...pertanyaan abah aku membuatkan aku senyum sengih nampak gigigigi aku niiii)
hurayyyyy abah kasiii kuaaa....sayangggg abah..**tetibaaa**
heheee...kami sempat g mam MCDONALD lg tu..padahal jam dah lewat dahhh..ish ish ishhhh.... :)
seronok dapat kua mam ngan azim....membebel je dye time ngah makan.....memang kaki chakap macam awek dye jugaaa..hahah.....
bukan pic tempat sebenar....( GOOGLE )

the last day......sebeLom na balik kelantan...
terjadi nye agenda agenda yang sangat bikin muka aku malu...ase na sorok bawah meja..hhahaaa

malam tu...si dia bawak aku pi pekena CHARKUETIAW....
dye duk chakap....charkuetiaw kat kedai tu sedap...sedap....sedap....
pas tu janji na bawak aku gi makan situ...
akhirnye,dye bawak jugak aku pi sane....
**terharu nyeeee,syggg gak dye kat aku**
time dah sampai tempat tu....subahanallah..ramainyeeeeee?????
sumpaaa...takut gilaagilaa aku na makan...
tiba tiba ade suare terselitttt....
**takut ke malu sayangggg** (dialog azim)
cissss.....kurang hasam....pecah rahsiaaaa..hahha...(lam haty aku mengomel..hehhe)
aku tana cite detail2..aku cut setengah k.....:)
time aku ngah dok nikmati keenakan...kesedapan kemacholan makanan tu.....
tiba tibaa..
aku ternampak seseoranggggg....
**paa.....MAK tu paaa**
hahaa.....si dia boley gelak gelak plak....dye tataw ke aku ngah dok gabra bewak time nampak mak dye..haiyaaaaaa :)
tup tup tup..
mak dye datang dok semeja ngan kami...
ade sis mira & ayah sedara dye...
family dye gilaa gilaaa...best :)
tp aku ni stiLL malu malu na cakap ngan mak dye...well well..
aku nampak je BANYAK MULUT KAKI BEBEL...
tp depan mak azim..
sumpah..aku tertewassss...**ayat cannot gooo**

ohhh okke lah ta larat na taip lahh..banyak sgt......
cukup sekadar ini...neway,
sye bersyukur sebab kami sedang bahagiaaaaa :)
doakan kami yaaaa..... =D


semoga TUHAN dengar doa doa aku...aminnn :)





|


copyright blogskin byschaaalhassan