Photobucket i heart elmo



tarikh PUAKA
untuk kuwat kan semangat...aku memeluk teddy bear kesayangan aku kuat kuat...dye lah peneman hari hari aku:)

cantek ta TOYOL kat atas tu????
takut ta..takut ta???
hahaaa..
kalau korang tanya aku..komperm jawapan yang pertama terpancuL dari MULUT BISING aku ni adalah..
TAKUTTTT!!!!!!

ape ni...ape ni.....
tetibaaa keputusan kua 12.12.2011
awal lagi laa...cer postpone jap...
boleh ta??
hah..ape????
TAKBOLEH???
**sumpahhh ko kejam wahai TOYOL di atas....**
ku teLah buat aku makan tade seLera langsung even perot aku Lapar equal to ta makan SEBULAN..hoho

bile dapat tawu je si TOYOL ni na kua lagi 11 hari...
aku mula laa dok sane sini sambil PELOK teddy bear terchenta aku lalu berfikir..
P.P
B.W.M
C.T
kene repeat ke ...kene repeat ke???
sumpa..aku cuak tahap gila babiisss...sebab aku ta bape na pick up subjek2 awam..
susa wa cakap sama luuu..
wa pompuan..mane reti bab bab bata bangunan benda benda bagai tu...
ingat ape..aku iron man ke??
**persoalan yang tade kene mengena ngan entry ni**hahha

lam pale hotak aku yang keras macam batu kat tepi sungai ni seLalu risaw..
camne kalau POINTER aku rendah???
camne law aku kene REPEAT???
camne na berdepan ngan ......
huh..sumpah takut thap temperature suhu 100 darjah ceLcius....

see beb...
law dye BOLEH...
akan aku TAK BOLEH??
come on...
trust urself laaa faezatun rosli......
insyaallah k:)
neway..
aku akan tetap berdoa :)

|


copyright blogskin byschaaalhassan