Photobucket i heart elmo



quickly updated (:

kembali berbLog setelah berhari hari jari aku dah macam tiang traffic light bila create entry je ..
taip punye taip , stop tetiba, otak blank? tired maybe? ouh no, actually i hav nO idea =/
**baru bape hari ta menyemak kat post pun dah gegar sedunia, macam bertahun je**
haissh, sori deyh, -___-

second semester baru je tamat seminggu yang lalu tapi sekarang im back to tanah air aku kawan aku , kelantan ! mesty pelik kan kan, nape aku macam beruk dapat pisang je , macam dah ta sayang ipOh langsung, baru je home sweet home terus heading back to pkb kamsis -__-

aku hari ni just na uat quickly updated about short sem. . . tade yang best pOn, just i wanna kept it as my memory sebab ta semua berlaku manis manis jea, ade yang sakit, letey,asew na mara juga na telan manusia di sekeliling ! AHAHA

aku heading ke sini jumaat malam then sampai lam area 6 subuh sabtu, haha
subuh. tenang. rindu.
**perasaan aku time tu**
motif aku balik awal macam langkah kaki girafah luas luas sebab na settle check in kamsis but then nasib ta berapa na baik , aku sampai je kamsis terus terbaca MAKLUMAN..

tarikh pendaftaran bermula 7 mei 2012 waktu bekerja dari pukul9.30 until1 p.m..

kan. waktu tu muka aku dah macam minum kopi tade gula tawuk, geram geram geram !
**sambil hentak hentak kaki** 
tapi alhamdulillah, time tu daya juga eiqa accompany me (:
vengong seketika gak lah time tu sebab aku tatawuk na stay mane, bodek punya bodek goda punya goda encik rizal, still ta dapat check in kamsis sebab pejabat kewangan ta bke, nama pun hujung minggu spe na datang keje en en? >____<
kehulu kehilir kehulu kehilir sambil belek belek contact ,sape lah yang leh tolong sape lah yang berbudi bahasa budaya kite sape lah yang ringan sama dijinjing yang berat sama di pikul , HAHA
naseb baik lah mokcik hostel intan sudi hulurkan tangan ringan kan beban kami bertiga, akhirnya dapat tempat berteduh ! haha ayat macam budak terbiar je :D

sekarang alhamdulillah, kelas dah bermula, kami pon dah di beri jadual yang sangat parapappa im lovin it ! HAHA





kau nampak yang aku merah merah kan segala bagai tu..siyesly banyak gila waktu free aku kat sini, haishh sems like macam dah banyak buang masa, atoii uncle aunty , sye datang mahu belaja bukan mahu bercuti.. aisshh ! kau tahu ape je aktiviti d waktu selingan aku ni? 
bangun pagi, g kelas, balik kelas pegi makan, dah habis makan tido ! 
weyyhh kalau hari hari macam ni, aku mesti leh masuk persatuan GEMOK GEMOK SEDUNIA ! hahaha
sangat lah comeL... auuuww :D

okee aku sekarang siap counting dah ! tinggal lagi 6 kali jumaat je na stay sini, ape ape pon, focus more and more pada pelajaran , take time untuk study bukan meracau sana sini, 
ingat pesan mama abah ye ye ye :)

imissyouguys, siyesly !

assalam.....

|


copyright blogskin byschaaalhassan