Photobucket i heart elmo



K E N A N G A N !









tadi pergi taman Botani dengan faris dan raihan kat sana, Faris maen gitar, dye maenkan lagu Patah Seribu, suddenLy, fikiran aku terus meLayang memandang ke arah air yang tenang ,lantas teringatkan dirimu yang hanya tinggal kenangan...

tadi juga,kawan kawan bertanya, syed sihat? kOrang macam mana? aku terus terdiam lalu memikirkan,ape yang patut aku jawab,lalu kau bermain lagi di fikiran aku yang mengimbas semua kenangan ..

tadi lagi, mama masak masakan yang bersangkut paut dengan udang,aku pandang tajam ke arah udang itu ketika makan, aku rindukan saat kau kopekan udang untuk aku yang amat amat membahagiakan aku selama ni ,kenangan semua itu....

tadi dan tadi lagi,mama tanya mahu keluar dengan siapa...aku jawab dengan raihan juga faris, mama tanya tak keluar dengan syed ke? mama , maafkan anakmu kerana soalan itu ta dapat di jawab sempurna kerana semua itu kenangan ..

time aku na selitkan tiket ke dalam wallet aku, aku godeh semua tempat.. aku ternampak gambar dye lagi yang belom di ubah sudutnya,lemah ketika melihatnya, dan dalam hati....faeza,kenangan je smua itu....

tadi , selepas siap siap , aku terus capai jam untuk di pakai, tanpa sengaja aku rindukan jam pink yang di simpan oleh syed,kenangan dan kenangan lagi ..

time na kemas kemas semua buku ke dalam beg, aku tersentuh key chain yang terukir nama AZIM...aku memandang lama key chain itu, lalu kuatkan hati dan berkata, semua hanya kenangan..

time berpesbOk, aku masih terLihat dye.. kenapa dye dye dan dye? hati dan hati ! kau kuatkan lah hati wahai faeza! katakan smua mmg kenangan ....

hari ni sahaja banyak yang bermain d ingtan... mungkin banyak masa aku terbuang sebab tu benda benda mcm ni terjadi... alaa alaaa, delete cepad delete cepad, jangan lemah ye awak, itu lah kata kata Encik Faris Abdullah yang selalu aku ingat ....







CIK TEMBAM senyum kelat -___-

CIK TEMBAM senyum bahagiaa sebab Encik FRENch FRies suruh saya KUWAT mcm TIGER >_<
huehue


nota kaki : saya makin kuat ngan semua benda, tengss Syed Azim atas semuanya !

|


copyright blogskin byschaaalhassan