Photobucket i heart elmo



short sem . .

aku mengejar, mengejar mood dengan gagah nya. . . di pertengahan jalan , aku mula lemah , seolah olah di himpit begitu kuat oleyh kesedihan. . .
bersedih di malam hari sejak beberapa jam yang lalu lagi, mengapakah ?
mane pergi kekuatan aku, mane hilangnye kegagahan fizikal dan mental seorang gadis yang periang ?
omg omg ~
ape yang buat kan mud aku jatuh merudum seperti di kalahkan oleh dentuman geruh di langit serta kilat yang selalu berkerjasama sambar menyambar menakutkan manusia d muka bumi -______-

pehal aku uat repeatation pada lagu sahabat cover by najwa latif?
aku asew dah berpuluh kali di ulang tanpa henti tanpa jemu, err, najwa , lagu kau teman kan aku berbLog malam ni, terima kasih, lagu kau begitu dekat ngan aku, S A H A B AT ?
begitu bermakne.

Ya Allah, cepat nye waktu berjalan, ta sedar langsung aku dah khamis hari ni, ta habis lagi aku duduk sembang gelak ketawa bersama sama mama abah, adek2, kawan, dye dan yang pernah berjumpa aku di sem break kali ni. . .
siyesly , mood totally OUT dah. . .
tataw di mana yang buat mood aku betul betul terbang melayang -___-

alhamdulillah, 
aku bahagia cuti d ipoh walau pon sementara, banyak benda baru berlaku dan di lakukan, 
sometimes aku asew ta sabar sabar na away to kelantan,
sometimes aku lemah habis habisan na tinggal kan ipoh. .
ape yang aku mahu sebenarnye?
kalau aku stay umah pOn, ape je yang aku buat. . . hihi
bangun tidow, kemas uma, masak, makan makan dan makan. . .
dah gemok berkilogram dah sekarang niyh, siyesly ta tipu  >__<
eyh, ta heran lah, gemok gemok pOn ade je yang syg en en ?
**koya molek**
huehue

neway, one thing yang aku ta dapat lupe,


bunyi air. . .here :)
one of the best day i had  ^^
tengs !
that day both of us talk a lot of thing,
ala alaa lecturer u that day, ahaaa,
terpulau dah cheq time dengar anda berkata kata,. . .
i really appreciate  semua yang dah terjadi pade cuti sem nieyh !
haha tengs belanja makan ,
jumpa cuti raya nanti ya ,
saya belanja anda pula >__<
hihik ^^

bye bye ipOh (:





|


copyright blogskin byschaaalhassan