Photobucket i heart elmo



Biar MimPi sampai ke Bintang :)



ahahha si gadis yang suka mimpi sampai ke bintang, maaf kan aku yang ala ala minah koya dalam drama drama slot akasia :DD


yeyyy ! aku dah macam menang LOTERI sekarang !
macam duit sejuta jatuh melimpah ruah ke dalam beg kuliah aku..okke kecik je ta besar , makne nye aku belom kaya macam siti nurhaliza..huahuahua

okke sekarang entah kul bape...enset aku masih aku set kan dalam keadaan SILENT...
tujuan: aku memang malas na taip text ! maaf aku mmg dah malas sgt sgt :)
**mohon pengertian**

sekarang otak aku terbang melayang layang lalu tersangkut atas pokok rambutan .. muahahha..eyh, bukan lah, sebenarnye otak aku .. otak aku..otak aku..sudah terbang tinggi dan tinggi lagi, pastu tersangkut pada bintang! ahahha..ehehe, okke aku jujur, td aku tengOk cite biar mimpi sampai ke bintang, and siyesly speaking, aku suka cite tu ! 
awak awak dengar ta? 
**ngah menjerit ni** HAHA

somehow aku ta mengelamun sesorang diri sebab time aku ngah tengOk cite uh , aku teringat DIA...yang selalu ade lam hati aku,
hey korang, hero cite uh sumpah hensem tahap korang na pengsan kalau tengOk..dan that heroin lak, sangat sangat lah cantek skg,  ta cye ape aku sembang? okke tape, sat na, cheq na kasi bukti kukuh tanpa perli menipu sunat untuk kebaikan skg :D


okke daripada kanan korang,,
itu mak yam,yang tengah boyfie aku, yang paling kiri, madu aku ! hahah
**perasan utk kebaikan, awet muda weyh ** :D

awak awak semua, ta salah kan aku bermimpi sampai ke bintang?


time aku create entry ni,aku di temani bear bear aku yang di hadiahkan oleh DIA. . . malah sekarang, aku tengah memeluk erat teddy bear aku ,sukar di fahami mengapa (:
aku admit, hari ni aku asyik di tegur oleh orang sekeliling jeh akibat kelalaian aku..MAKSUD aku,ape yang aku uat hari ni, aku asyik termenung je, sampai makcik jual nasi pun tegur aku
**kenapa termenung je dari pada td? **
okke time tu aku serba salah gila ngan makcik uh, sebab 3 kali dye tanye aku, nak makan ape..
**tempat : suasana d tempat makan**
sedar je daripada lamunan tu, terus aku tersenyum sedey dalam hati, pantas DIA , DIA lah yang jelas mengambil semua kefokusan aku ketika itu -__-


sangat kelakar kan, aku selalu bohong diri aku, bahawa aku gadis kuat dan aku kene kuat ! di sebalik kekuatan aku. . ,aku tak mampu lupakan DIA..sekarang aku selalu fikir
**kalau lah aku bersabar sikit dengan semua dugaan, mesti aku akan...............**
jwpan seterusnye berada erat di dalam hati....

take a look this scene (:
okke, aku teringat saat 3 taon 11 bulan dulu dulu !

off :/
bye bye awk awak semua >__<



|


copyright blogskin byschaaalhassan