Photobucket i heart elmo



hOme sweEt hOme !

hey ! say H Y E H Y E !
H Y E ipoh >_<

woot woot !
ipoh ipoh ipoh...home sweet home...
rumah manis rumah..hihihi..
lalalalaaaa...
untungLah i kat rumah sekarang plus terkejot beruk besar bila buka buka pintu bilik,nampak kakak ngah tidor...weee ^^ 
ape lagi serbu serbu...serbu kakak ngah tidor, gerak dye gerak gerak !
atotooo, cean kakak ngah tanggung sakit atas kejadian yang terjadi di teluk batik ! sis, i wish u cepad sembuh ya ya ya...go go ! go kakak go !
hihik^^ merepek kerepek kentang segala bagai dah pepagi nieyh :DD

alaaaa alaaa, dah rabu lah, terasa rindu plak kat amoi my classmate a.k.a my rumet yang rumit ! hihi, rindu kau kawan, td kau teman aku naik bas,tengs buddy,lebiuu so strong :D
huihui ! teringat aku time kelas puan marlini :D
marini kenapa awk tersengeh sengeh sorg2 kat blkg?
fui fui~ malu deyh! hihi

muka minta penampa sdn bhd ! haha

kakak ecah and her boyfie (,faez )..tengs sebab hanta kite pegi station bus dan blanja makan....tengs gila gila guys !

then to abg zahir,my lovely snior kat kelantan,haha suka uat surprise kan saat saat akhir, ter'meet up kat statiOn bus, then uat muka encem depan i lak,uish rindu rindu ! hihi...alaa alaaa,sori i lupa gtawu you i na balik perak then sori ta gtawu you i dah sampai perak,sampai u bangun kul4 pagi call i tanye i dah sampai ke belom,tengss sebab selalu cakap u syggg i dan selalu risau kan i... >_<
i pon sygg u snior , u are my superb abg rite now, no one can change ur part dalam hati ni sebagai seorang abg yg super duper caring ! lebiuuu abg zahir :D


hoohooo,ipoh mari ipoh mari ! yeaa saya sudah mari setelah lama tidak menjejak kan kaki di sini, miss alott kat negeri sendiri>_<

hey class, even aku tade kelas minggu ni tak bermakna aku pinggir kan buku buku aku !
aku cuma...cuma pinggirkan muka buku ku sahaja..haha
alaaa, geram geram balik awal sebab ta dapat pegi konsert kat poLi then ta dapat tengOk najwa latif perform! sangat sangat nyesal plus geram ngan abg rizan yang keep make me jeles sebab dye pegi konsert tu dan i? okke buat lah saya jeles byk byk ye mucux ! weeeck =P

tataw na chakap pe, cuma aku na ungkap kan betapa bahagia nya berada di rumah , nampak muka mama abah, peluk kiss diorng..i love u until im die ! tengss sebab buat org sangat sangat bahagia ade mama abah macam anda ! lebiu, again ! :)

bye bye !
mahu tido ! 
zzzzz!


nota kaki : cuti ni akan jadi cuti yang berfaedah,insyaallah :)

|


copyright blogskin byschaaalhassan