Photobucket i heart elmo



UNFRIEND Y O U !





unfriend you ?
sape kah caLon yang bertuah itu ya? haha alolooo, cheq taw dye pOn ta sabaq sabaq tunggu cheq tolong unfriendkan dye kat pesbok, dan sekarang mesty dye tengah berpesta... hihi 
\(^__^)/


alaaa alaaa, mesty ramai yang mentiOn aku kaLah... eyh tapi tape, aku bukan kalah tapi beraLah sebenarnye..daripada dye terus meleparkan kata kata yang berlebih lebihan dan boleh di sama kan dengan make up stOry, better unfriendkan dye...aku dah maLas nak berdebat pada benda yang tade kepentingan dan hanya boleh menyebabkan permusuhan ala ala komunis ! -__-

arghhh ! peduli kan ape yang bakaL terjadi sesudah aku buangnya daripada pesbook aku !
arghh ! abaikan ape jua status yang bakal di hupdate pantas oleh nya yang totaLLy akan mengata aku..
argggh ! tiada guna aku fikirkan tentang orang yang tidak penting dalam kamus hidup ku ...
malah aku selitkan lagi sebaldi TERIMA KASIH untuk kau atas semua nya..:)
come on, kau bagus dalam semua aspek kah sampai kau perlu mengagung agungkan semua benda? lantas kau perLu mencaci aku yang aku tatahu di mana punca dan permasalahnnye...

omg omg omg !
hebatnya kau berdrama... kalah WAN MAIMUNAH berLakon..
hahaha

aku unfriend dye dan dye, atas nasihat dan sokongan jitu daripada seorang hamba allah...
terima kasih my classmate...
aku bertuah kenal kau, buddy !
kau seLaLu ade time susah senang aku, kau lah yang support aku selain amoi yang seLaLu nasihatkan aku...
kau ade time aku berpesbok ! kau seLaLu peduli aku ! kau baik kau baik dan kau baik !
eyh..kau juga kachak macam kpOp artis , lalalala
aku panggil kau hantu parut ! kau maafkan aku taw..hikhik ^^

hihi...
aku jadi positif !
aku jadi kuat !
aku jadi gagah na teruskan hidup bila kau seLaLu buat aku tergelak bila aku ade masalah, kau memang gila kan? kau seperti ade magnet yang mampu menarik hati aku..juga sepeti ubat yang mampu sembuhkan duka di hati aku !
kau buat aku lupa ape yang sedang aku alami..
kau kawan !
dan aku tataw kalau kau tade one day..
errr, awk ! saya akan ingat semua nasihat awk...
saya akan kuat macam yang awk harap kan..
sye pegang janji saya pada awak..
dan awk !
sye bertuah, bertuah memiliki kawan berhati semulia awk.. !
sygg you, buddy !
ehee ~


nota pink : tengs kepada marni yuhainis, taufiq, abg rizan (snior) , firdaus, sharul sebab support aku, tengs atas semua pendapat korang,iLysmuch !

|


copyright blogskin byschaaalhassan