Photobucket i heart elmo



B E R S Y U K U R !


hari ni aku masih boLeh bergeLak ketawa,belajar bersama sama semua, soLat memOhOn dOa,abadikan diri kepada yang MAHA ESA,masih boleh berjalan meLihat keindahan sekelilinggg..alhamdulillah , aku sungguh bersyukur di sini...

tadi aku lapar..aku mahu makan lalu aku mencapai wallet ku yang berisi beberapa kepingg duet kertas, tidak pasti berapa jumlah yang tersimpan, namun aku masih punya rezeki untuk menjamah sedikit makanan daripada duet yang Halal... lalu terus aku bersyukur ..

ketika aku berada di dalam keLas, aku lantas mencapai semua nOta yang berkaitan dan letaknya di atas meja untuk memudahkan aku meneruskan pembeLajaran pada pagi itu... melihat pensyarah meLepaskan marah kepada kami semua atas kesalahan yang sangat sangat pantas ditegur, lalu aku tersenyum.. dalam hati, terima kasih kerana mengingat kan kami..bersyukur aku lagi ketika itu...

sedang asyik membalas msj, aku terperasan aku sudah kekurangan kredit , saat itu aku sudah dalam perjalanan pulang ke rumah sesudah tamat mentelaah pelajaran... aku mOhon maaf atas keaLpaan kepadanya kerana lupa topup,alhamdulillah dye memahami.. akibat kebOsanan yang meribut datang, aku pOn tido daripada kul 11 hingga kul 5, lama kan? namun masih bangun utk sOlat :) ... selepas berjaga, enset terisi tOpup? pliknya di situ, rupa rupa nya dye yang tOpup kan, terima kasih awk .. pantas aku senyum dan bersyukur sekali lagi..

semenjak akhir akhir ni, aku buntu apa patut aku uat, mengenai soal hati dan hidup, perlukah aku menjaga hati dye ataw memikirkan diri sendiri je...  aku berdoa agar aku di kuat kan hati supaya aku tidak menyimpan sedikit marah pOn kepadanya kerana perasaan negative akan merosakkan lagi hubungan...  alhamdulillah,aku bersyukur kerana masih di berikan kekuatan untuk terus memaafkan..

okkelah tidak bermOOd aku untuk meneruskan penulisan yang punah randah ini, kesihatan ta mengizinkan >_<
assalamualaikum awak awak semua !


|


copyright blogskin byschaaalhassan