Photobucket i heart elmo



H E R O Kelantan (:

fiuuu fiuuu ~ ~ 
err, jam dah kul bape ni, anak dara bila na sleep eh ? ish ish ish, ngadap lappy je awat ni?
ade benda yang na di kongsikan ke? atau kebosanan macam nak meroyan ni?
lalalala.. sukar di kenal pasti, namun aku berhajat mahu menSHARE cerita,
err, still pasal lumrah kehidupan yang kadang kadang kite sendiri ta sedar dengan siapa kite kenal dengan siapa kite cuba larikan diri namun kemudian kite terus terbangun dari lena bahawa die ta seperti yang di sangka (:

eyh ! aku ta pasti mengapa dan kenapa kah aku nak update entry ni tentang dye.. haish mungkin aku na sedar kan diri aku kot :)
**sekian terima kasih, cukup lah itu mukadimahnya ye ye ye **

nampak ta entry aku hari ni? korang pelik ta? pelik ta? hihik^^
actually entry ni memang macam hadia untuk dye la, sebab dye en , dye en, dah macam hero aku kat kelantan , muahahahhaha,
**extra over sekarang, na bergurau pun agak la faeza oii** :DD

tasha : be mine (:
Bermula di Facebook
You IM I dulu taktahu malu
I malas nak layan
So I buat taktahu
You terus cuba dan mencuba
Sehingga I jatuh cinta
Gatalnya diri you
Membuat I terjatuh
Bila kita dah start mengada
Kita selalu keluar sama
Borak panjang panjang
Makan dan tengok wayang
Sikit sikit je I merajuk
You selalu sabar pujuk
Tapi sebenarnya
I cuma test you saja
c/o :
Let me tell you that I love you
And I never wanna wrong you
Take my hand baby
Come, go through with me
Let me tell you that I miss you
And I never wanna lose you
You’re my heart baby
My life is incomplete without you
Dalam pada I gembira
Sometimes I feel so sad juga
Cause you dah berpunya
But I always want you to be mine forever
Please be mine forever . . ,.

lagu ni amat lah sesuai ngan cara kami kenal ! huh huh -___-
dlu en en en, dye lah yang add aku, sebab kalau berfacebook . . . aku memang agak belagak na tekan button ADD FRIEND melainkan ADD ON kat pizza hut memang aku rajen, kuikuikui


nama serta pic nye harus di sorok (:
hihik ^^
motif : alolooo, encem ,nanti korang leh pengsan -___-




nampak en ade tertera time kami start berkawan, eheee  22 january and after a few day birthday dye menjelma, (:
actually i didnot noticed him kat politeknik pon, siyesly ta kenal pun dye, sebab tu aku maen approve je, 
tup tup kami macam dah sekepala, i mean need each other -___-

hee~ dulu kan aku kan, di gelar sombong oleh mamat ni, sebab time tu en, aku tengah berbunga bunga cinta ngan syed azim (: 
hey come on, kalau kite ngah bercinta buat pe na layan lelaki laen kan? so thats why lah aku macam ala ala bawang merah yang kejam, ignore text by enset and ignore chat facebook dye... HAHA

point pertama : sebab anda orang kelantan 
point kedua : masih in relationship time tuh (:
point ketiga : hehe sye memang S O M B O N G >__<

hikhik, sori awak, sye selalu uat awak asew na tumbuk tumbuk bantal akibat kesombongan sye yang dah sampai tahap dewa, balas msj dua tiga keping then menghilanggg, pasal CaLL lagi lah, berjanggut awak kene tunggu saya pick up, huhu, hodohnye perangai aku ketika itu, namun semua tu bersebab lah awak awak semua. . .
dulu kan, aku memang dah mind set rapi rapi dalam minda bahawasanye jejaka jejaka kelantan tidak boleh di jadikan kawan atas faktor faktor tertentu. . . siyes, narrow minded gila gila betul, padahal ta semua sama en en, ade je yang nakal, ta bgs dan ade je yang B A G U S seperti FARIS. .
atotooo..ni bukan pujian minta hadia, tapi ni pujian memang on the way daripada hati, hihi ^^

dye ni en terlalu caring plus sweet dah macam gula gula kapas warne pink uh, kalau masuk mulut C A I R . . hahaha... siyesly dye selalu wish gudmorning everyday if he have credit (:
kahkah text dye uh macam lambang semangat aku na pegi kelas tawuk sebab minda aku memang dah S E T and dah PANGKAH bulat bulat lam otak yang aku harus lawan result si budak ulat buku niey ! muahahaha

the best thing pasal dye ialah, 



jeng jeng, dye bersweater biru (:
ehee ~
the best person ever and ever  ! ! !


  1. baik hati , sumpah baik, aku ingat lagi setiap kali umah aku tade air, dye lah yang macam bersungguh sungguh tanye, na faris belikan air ke ape ke? haishh -___-
  2. then dye sanggup datang uma anta pendrive sebab aku na tengok movie yang aku maw,ish annoying tul aku nieyh !
  3. best kawan ngan dye , maybe attitude dye yang matang dan bijak, aku amat lah selesa (:
  4. sometimes dye ni  buat aku na fight lam pelajaran, siyes muka ulat buku !
  5. dye susah na marah, hihik aku suka :D
  6. smart, dye ni macam lelaki yang jage penampilan, kemas itu lah diri dye (:
  7. lastLy, muke dye en en en, mcam twins AKIM a.f >__<
  8. hikhik ^^
cehhh ~ taya puji dye lelebey, kang dye baca hidungg dye mula na kembang en faris en?
HAHAHA
neway, tengs for being a part in my life ,
**have a BIG smiley on my face skg** hihi

**BLUSHNggggg **
:3




|


copyright blogskin byschaaalhassan