Photobucket i heart elmo



heLLo ipOh !


F A E Z A T U N seperti burger BIG MAC !
tengss for the fOOd , K E L A N T A N ! :D


fuii fuiii..terasa angin bertiup dengan kencangg seperti formula one tapi standard di pandu oleh orang orang seperti aku, kalau michele yang drive komperm aku terus terbang terpelanting lalu tergOLek gOLek sampai terus ke dalam bilik aku yang semestinya tengah semak samun,dan bakal menjimatkan wang tiket pulang ku.. hahha ya allah teraburnye bahasa melayu ku kini >_<

wink wink... sumpah i really misses my mama abah,kakak,my besties...especially nur raihan ! serta my superherO yang zerO...ape ape superhero? pikir bebukan le tu kan kan ?? ayoo macha aunty uncle atok makcik nenek.. my superhero yang zero itu adalah adek adek lelaki ku yang terchenta dan aku bukannya rindukan sang arjuna yang kemungkinan dah ta wujud dalam hidup aku lagi **pasrah** ..huihui, sumpah ta tipu awak awak semua...
eeleeeh eeleeeh mesty ade yang ngah cakap...puii ! puii ! dan puii dengan penOh emosi sebab aku macam pOyO je, tapi tu lah realiti kehidupan merpati putih.. eyh ? nonsense,bla bla bla..:DD

punca punca aku mahu bergegas pulang ke rumah ku LOLIPOP ku ialah aku tade cuti STUDY WEEK lah, gila !
what the heck beb..mati kejur lah aku kalau terpaksa stay kelantan almost 3month tanpa meet up my family,hey ! siyesly, i rindu family lah >_<
kalau lelaki yang ta sempat balik tu, komperm berjanggut ala ala akhil hay dan bila dah berpeluang balik nanti kemungkinan besar bakal di halau oleh parent diorg, almaklumlah anak dah jadi ustaz sampai ta kenal..huehue

okke korang, kalau korang hari hari kenyit kenyit mata kat kalendar , sure sure korang sedar yang final around the corner je kan kan.. **mula le tu na uat muka surprise korang seolah olah tataw pepe,WTHeck**
alaaa alaaa, aku yang selalu alert pon cuak tahap dewa sekarang ni,sebab final memang dekat je,dan aku ta pasti kenapa jantung aku berdegup kencang bagai kene kung fu bertubi tubi ! hikhik ^^
well well..semester dua bakal berakhir semester tiga pula dok terlompat lompat tunggu giliran..hihi sabar ye sygg,nanti i dtg juga kat u ye semester 3...muahaaahaaa 

hey faeza ! cuty kau start malam esok..selasa bersamaan 27 march ! dan kau hanya ade 5 hari je.. ape kau patut buat kat sana? haaa, dah plan ke?
okke okke ! meh cheq gtawu kat kome..
aku hanya perlukan sLip sOrt dan SMM book !
aku hanya perlukan LaptOp serta beruk band !
**bukan for online but for the best reasons**
aku perlukan beberapa lagi buku yang berkaitan final !
for what ?? hey ! final maaa, FINAL ! FINAL !
sambil terjerit jerit >_< hehe
aku koya ? yeaa, quite well laa, kalau koya untuk kebaikan ta salah kan ?? kau ke na tanggung masa depan aku kalau aku gagal ? tak kan ? so up to me ! and up to mu na pikir hape kat aku , sekian ! hikhik^^

 ala alaa, for someone yang ade kat kelantan , maaf saya terpaksa pulang seketika, sangat rindukan keluarga !
awk jage diri kat sini ye, ape ape im saya , skype atau text je saya, eyh tak ! tak ! awk hello hello je, awk kan kaki hello hello saya , hehe :D

okke lah ! aku dah malas na bebel pada benda yang ta berapa penting, namun, doakan lah perjalanan pulang aku selamat serta aku dapat mengisi waktu terluang dengan perkara perkara positif, insyaallah !
lebiuu all >_<
muahh muahh !
tata >_<


hey ! im just wanna had F U N over there !
pray for me ya >_<




|


copyright blogskin byschaaalhassan