Photobucket i heart elmo




lately ni aku sangat sangat abaikan blog aku,sebab aku asew tade benda yang patut aku share..
dunnO kenapa hari ni hati aku memaksa..

faezaaa..update la blog..update la bloggggg.....
kau patut update bLogggg..
kau tahu kau dah abaikan bLog kau 24 jam sekarang ni..
faeza tamau liat liat yaaa...
kau kan rajen..
**eceeeehhh,ye ye je faeza rajen** C=

lam otak pink kecil malas aku ni..
aku gasew aku harus update ngedate entry about..

TAJUK= HARI MINTA MAAF SEDUNIA..
**eh eh ade ke??ade ke????**
ta tahu lak aku..
so sila gelak kan saya besar besar pastu saya akan baling BOOM masuk lam mulut ala ala jaclyn victor korang tu.HAHAHA
yeeyyyy!! XD

so much better if aku mulakan sekarang :)

minta maaf mama abah sebab adek selalu ingkar pe diorang cakap..**maybe**
minta maaf kakak sebab aku selalu terlepas jawab panggilan dye akibat silence my phone :)
minta maaf amoii sebab aku kaki belasah dye.....**sampai dye ngadu sakit kat aku.grrr**
minta maaf sesetengah kawan sebab kadang kadang aku kelihatan sgt sombonggg...
minta maaf adek adek aku sebab aku selalu piat tinge diorg dngn lembutnye sbb ta dengar chakap :)
minta maaf abg fakhri **snior** sebab tadi sakitkan hati dye,sampai dye merajuk =.=''
minta maaf Luqman sebab saya selalu sombong ngan awak even dalam kelas pun =C
minta maaf kat Raja sebab selalu ta dengar nasihat dye =C
minta maaf rehan sebab aku seLaLu ta contact dye..
minta maaf snior zaher sebab mara awk time sye sibuk ngan study =.=''
minta maaf handphone sebab semalam aku cuai buat kan kau jatuh tergolek golek drpada tangga tgkat dua ke bwah =C
minta maaf lecturer sebab minggu ni naseb saya malang selalu lewat datang ke kelas..
minta maaf lappy sebab aku selalu belasah kau...kuikuikui
minta maaf syed azim sebab ...............
minta maaf  kat semua yang kenal diri saya andai saye punya salah kat korang semua..
sesungguh nye saye manusia yang lemah =C

adioossss XD


|


copyright blogskin byschaaalhassan