Photobucket i heart elmo



mengembang for a moment :)

na habaq maii...aku pegi sana..aku pegi sini...pejamcelikpejamcelik dah na start kelas...
omgee..omgee ape ni ape nie???haha bosan dehh....
**eh faeza,jgn duk liat sgt aishh,pi blajaq pi blajaq**
eceehh...
okke memandangkan kelas dah na start...
aku pun dah sebulan bersih duk terperap lam uma..sebijik macam jeruk lam balang..
aummm sedapnye..asew na gigit2..hhaha
(ape aku nonsense kan ni) XD

bile dah sebulan bape puluh hari duk uma,aku asew berat aku alhamdulillah makin bertambah XD
ape ape.???..ape korang uat muka terkejot nI??ingt aku uat lawak ke?haishh :)
kan..okke maksud di sini aku terjaga baek punya kat uma...holaaa holaa kakak n mama masak...sedap woo.
abeh,aku uat pe?goyang kaki je....**that is why saya sungguh sihat sekarang** =.='


sepanjang cuty aku kuwa g makan lah paling banyak pun..
duet kuwa macam air mencurah2 ke dalam gandum semata mata untuk makan...
eh okke kan?berbaloi,kenyang pun kenyang...
sebab tu lah berat cuty sem satu
 52kG... XD
(comel kan comel kan)
huahua

kan..gemuks kan kan??
eh ade aku kesa :)


bila dah gemuk...
pipi pun makin kembang...aaauuuww <3 haha
tapi kau kesah ke?tak kan??kau lagi mahu kutuk aku adelah kan...
okke silakan kutuk sampai lebam :)




entry ni ..
aku just na cakap...
Tenggggs to the foOd..im gettinG fatter and fatter XD
haha
i love food like alove sOngg babyyy :)


sebelom balik kelantan aku sempat pegi beli belah...haha
yang terbaruuu...
kakak belanjaaa..
woot woot^^

=')

menambah koleksi..eh,sempat lagykan  T__T

kan?senang haty dapat simpan duet lam wallet baru dehh!

ehh ehhh wallet baru??
auumm..yes!!
dapat yang baruuu..
tengs kakak :)


saya gila angry bird serta domo kun..
cuma sempat cekau sepasang baju angry bird..
utk sape??
kakak & saya lah XD

paling taley blarh..aku jual mahal bila kakak na belanja tudung malas kat aku...
cantek..tapi tana beli..
sengal dan tenginnye aku XD

at the dOt,malam tadi kakak msj aku...
dye cakap dye dah belikan..
ayooo....
baik sgt...
psssttt = tengs kakak...nanty january adek balik ya,adek pakai tanda hargai ketuLusan akak belanja adek..
urghhh ! :)

bye!




|


copyright blogskin byschaaalhassan