Photobucket i heart elmo



i've accepted it :)


hari ni woke up jeh daripada tido..aku terus cekau aku punya lappy aku...meant macam quickly hupdate cam gitu lahhhh XD
eh ni bukan entry cintaa...lagi pun aku dah pencen dehh..hahha

alhamdulillah aku dah dibukakan hati untuk terima kenyataan bahawa aku ta boleh sekelas ngan DUB1A lagi....semuanye kene berpecah ke kelas yang laen..ta tahu puncapunca yang sebenar.agaknye salah dub1a kot sebab sem lepas kami macam sardin..ramai wooo..ape owang chakap???meriahh meriahh..hahaa

personally,
aku memang ta tahu pasal pertukaran kelas secara random niii....
fortunately,aku buka pesbOOk,then terbaca 








time dapat tahu,menjerit aku ala ala tarzan lam hutan tu..ahhaaa**ishh merepek je tuhh**haha
at the same time,aku asew down giLa time tu..seolah2 can't pass through the statement..
mahu ta nagis plus diam seharian lam bilik.....



geram gila aku sampai terpaksa update status!
selamat kawan aku hazmi byk bagi nasihat...kalau ta,memang aku QUIT POLITEKNIK!
**aku ngaku aku lemah face certain keadaan=.=''**

last day,aku selalu ikut perkembangan dub1a ..sebab daripada situ aku akan tahu sape akan same kelas ngan aku..wink wink >.<

si alif ni sekelas ngan aku sem depan..woo dye nampak garanggg tapi hati banyak baik wooo..eh???
haha =D


kan???kau bace status syazwan ni....asew na belasah belasah dye sbb cepat sgt na blarhh..tahu la ngah frust menonggeng tertonggeng..hahha gurau je...
ape yang aku na gtahu bile aku bace status dye..aku risaw grOup dub1a akan leyap=.=''


even my besties..kak long,nadzirah,liyana,atiqa kechik plus eyla ta sama kelas ngan aku...aku tetap gelabah bewak...
kau tahu deme bererti buat aku :'(
at the dot,daya,beyla plus efa dah ta sekelas..sumpa aku ta suka without diowg....urghh DAMN!!

rindu juga kat duwe yang suka ganggu plus uat lawak dye tu..huaa..rindu kau mat sempoii XD


plus aku tatawlah pasni law beyla tade dah..kau tahu dye ni gila2...sporting tahap ape ntah..aku suka da way she is...:)



ade yang rancang na jumpa p.a sebab na sekelas semula...macam status ni..


tapi..
by hOOk or by crOOk,pensyarah perhaps know what is the best for us rite??
so i hav accepted it :)
glad..bile dah redhakan?:)
macam status ni..


psssttt: ta sangka aku sekelas ngan TENGKU FAIZOL....
punya la dye msj,doa sgt na satu kelas...last2 malam td dye ckp dye sekelas....mahu ta jerit..hahha
yeyyy....syukur:)

gadis gadis cantek dub1A...... XD

si kachak si kachak DUb1a:)



lebiuuuuu so stronggg :DD
mmuaahh muahhh :)

|


copyright blogskin byschaaalhassan