Photobucket i heart elmo



first sight of my lecturers

ape related entry ni ngan pensyarah??
kemusykilan di sini tanpa penjuru penjuru tak bersignbOard..huahua

frOm nOw On,aku dah berada di sEm 2... aku asew aku seperti akak sniOr yang sangat berhaty mulia... 
ehhh... ehh yeke? okke fine..aku pOn ta pasty tentang kebenaran itu... XD
neway,i have a gOOd memOry this sem.,..
**yeyy sila tepuk tangan untuk saya***

new sem,new classmate,new scheduLe,new subject,newlecturer..
semua nye baru,naek rimas aku..eh tetiba jeh aku ni kan?? XD

back tO my titLe..
**FIRST SIGHT OF MY LECTURERS..**
korang mesty chakap..
pe kejadahnye aku na update ngedate entry cam gini??
na boikot ke hape kejadahhh ni??kahkahkah...
ape yang aku leh cakap...
**harusssslaahhhh update pasal lecturers,mane na tahu dapat markah tinggis nnt..huehuehue**
(angan angan tggi macam langit)
**sambil2 tangan di dada,mata ke atas,lidah ke luar** XD

first week gua dah asew lemah jeh na g kelas..ta tahu kenapa...mungkin sbb this sem,aku dapat lecturer perempuan jeh a.k.a mak orangggg... ;)
sorang je lecturer yang gagah perkasa,encik hanif...
ayooooo asal ni asal ni???
aku mmg ta paham kenapa harus begini..
**seOlah olah ta mahu menerima kenyataan** :)

kau tahu,lecturer aku semua nye garang garang macam ANGRY BIRD....
sumpa..ta tipu koranggg langsunggg....

aku asew ketar satu badan bila na pi kelas diorang..
tambah2 kls puan shikin dan puan sukma...
**aku asew mcm satu kelas dengar bunyi antung aku berdegup**
ouhh ya,sungguh over ya sye berkata kata..heuheu.....
okke aku malas na pkir ape aku na cite ni..
kecuali satu ayat..
**garang macam angry bird**

daaaaX

psttttt: pensyarah tolong kasi markah lebey ya ...kalau ta kasi, sye panggil puan semua angry bird :)

|


copyright blogskin byschaaalhassan