Photobucket i heart elmo



kalau aku punya peluang untuk berubah,ape yang aku mahu ubah??

hidup...hidup...
kite kena selalu ade target untuk jadikan hidup kite lebey baik...
dan sekiranya
aku d tanye oleh makhluk makhluk halus..ape yang ingin aku ubah?
aku ingin ubah ..

mase depan..
aku ta yakin ape yang aku belaja sekarang dapat beri aku kejayaan,bukan sebab khursus yang aku ambil sekarang ta bagus,cuma kebolehan aku untuk menanggung ape yang aku belaja sekarang ta semampu dulu dulu....kau tahu susa tawu! ouch cepatnye faezatun menyerah kalah???
come On,kalau kau kau kau boleh,aku pun harus boleh..kalau kau kau kau pun boleh buat jawap tembak sampai betul tepat segala bagai,aku pun mahu begitu...
berusaha XD

nonstOp..
muahhahahaa..nonstOp meant aku cakap tade nokhtah! ape kau senyum senyum,aku tahu kau tgh kutuk aku kan bila aku cakap benda yg aku na ubah --->nonstop! 
                                          grrrr,aku Gam jugak mulut kau nnt..kuikuikui
aku tahu sejak azali lagi aku ta tahu guna fuLLstop pade perbualan aku..**ouch ghairah nye aku berchakap,asal kau ta tampar je aku sampai terpusing2 muka aku ni??** huehue
insyaalah aku akan cuba berubah untuk cakap ala ala dato dr. fadzilah kamsah..hahax...
kau tahu susa woo na cakap dengan had laju yang berada di bawah kelajuan yang sgt sgt minimum..

body language
i like my body language yang memberi 1001 makne...ouch,sometime i looked so gediksss,sometimes i looked so manje youuu..hahha
but aku admit percakapan yang kadang2 melibatkan tubuh badan akan nampak gediks di mata orang..
newayyyy,itu kan personal attitude..ade benda yang leh kite ubah ade benda yang kite ta mampu ubah..
**tapi sebenarnye kite boleh ubah jika mahu** C=
sO lepas ni aku berazam mahu ubah cara aku bercakap yang ta perlu gunakan bahasa tubuh....
insyaallah :)

ego.
huahua...ego ke aku ek??
maybe kekadang aku mmg ego.....tapi ego aku seLaLunye terhadap lelaki..
aku ta suka diperbodohkan oleh lelaki lelaki yang suka cakap baik je..padahal hati sesetan yang boleh..kahkahkah..
kadang2 ego aku buatkan orang sangat sangat mara kan aku..
sebagai contoh,abg sniOr gua sudah tacink ngan gua sebab gua ego gila time tu...
padahal time g kelas hari tu dye dah na berbaik baik nagn aku cuma aku ni yang tolak,nampak sangat aku ego..
so after this,aku akan buang ego aku jauh jauh..
senang cite aku packing dalam bag pas tu pOs pakai pOs laju..kahkahakh

ta suka di puji.
hah,ni memang kelemahan aku..aku memang ta suka di puji...aku asew pujian tu untuk di kutuk bukan satu keikhlasan :)
kan ko tgk,aku ni memang negative gilaaa..
aku pun ta tahu nape aku takut trima pujian :(
sO lepas ni kalau ade yang puji..
hanya satu kata kata yang aku mahu ungkap..
**TERIMA KASIH AWAK AWAK**
tapi saya tade duet kechik la na kasi....duet besar pOn tade juga..
huehue...

papaiii syggg syggg blogger XD



|


copyright blogskin byschaaalhassan