Photobucket i heart elmo



saat itu bakal tiba :(
heLLo again guys!!

fuyohhh sekarang makin malas  rajin na hupdate bLog....(kOnOn2 selingan waktu lapang)haha
OMGEE....letih gila lately ni...sebab banyak gila gila benda nak kne buat...alhamduLiLLahhh akhirnya ta ceap jugakk:)

everythingggg is new...
new clothess..
new shoes...**paling mahal yang pena aku bli:)**
new baju kurung**chantek2...akak pilihhh:)**
new handbag**lawa tawuuu:)**
sabtu ni bermula nya perjalanan ke PKB..yeyyy dapat naik gen two abah yang dah lame tersadai kat uma sedara..kejam..kejam...mulia sgt abah aku bia sedara uat kreta kami mcm kreta sendri...
ehhh cop3...sabtu ni ta g terus ke PKB tapi singgah kat HOTEL first..tdow sane....yeye..bLeh take advantage shopping kat sane...**haha sabar je abah aku**

ekceli,aku asew macam dapat symptom2 tangan asew sejuk macam duk kutuk utara....perut asew ta sedap je...kaki asew mau lumpuh..bila makin dekat ngan waktu..huaaa na gelakk nangisss :(
after this,i should be more indipendent...so HARDLy bebehhh....i dunno what happen to my life without my parents..my lovely sista...i really love themmm...mmmmuuuuuaaahhhhhh :DD
aku pon ta sanggup jauh ngan adek2 aku juga...sebab kami sangat rapat tahun ni....kami spent time together....lawan game,lepak same2..sharing alottt ao secret ..**hehe** totally craziiii =DD
kadang kadang si macho kecik firdaus suka suka je rampas tarik hp aku drpd tangan aku...time aku ngah layan mp3 or msj..sesuka dye je..haha mmg chumiLL lah adek aku :)
yang paling menyedihkan bila jauh ngan adek adek aku is.....ta dapat na aja diorang uat homeworkkk and ta dapat na tengok citew JUVANA n SHOWDOWN same2 ...sumpa gonna miss the moment :(

huh bila dah nak g blaja mula lahhh asew na demam..haha bukan nye ape ta biasa tanpa family....but i give a try untuk berdikari...chaiyookkk!!!
after this,i should fokus on my study more and more...boleh hidop pengsan aku pas ni sebab ade subjk addmath n fizik...actually,minat gila ngn fizik tapi a bit exciteddd scary je..:) but bila aku dapat tahu in QUANTITY SRVEYOR pon boleh jadi cikgu..semangat aku bertambah tambah na berusaha btuL2 sampai berjaya....anyway,agak sedikit kecewa ta dapat g universiti even got a lil gud result in spm...cuma sangkut kat addmath..tade pon E...just mOre B+  and 1c...2a...mungkin tade rezeki ..*tapelaaa**..hehe yang ade macam2 vitamin kat kputusan spm pon leh g u..**TANIA KORANG** but jangan pandang POLI lekeh sangat...sebab ta semua yang g u is the best....**REALITY**:) btw,tania kat kome:D

now,i have a problem wif azimmmm..im so sorry if i hurted ur feeLing..saya tahu kat status fb awak tu awak lepas bengang kat saya kan??anyway,i have accepted it:)
**Tq sebab lepaskan mara kat saya** saya hargai itu......
kita memang jauh beza kan..budak univ n budak poli..haha rendahnye akuuu..tapi tape saya doakan kejayaan awak..bawa lah nama UITM pnang dengan baik....segala apa yang terjadi antara kita..datang daripada diri sendiri..saya baiki silap saya..sekarang pon kita dah ta contact ..im stiLL redha..cabaran hidop,saya tak boleh lemah lalui nya....***jasamu akan ku kenang meskipon banyak yang bakal berubah**




misses our reLAtion yg duLu ...

|


copyright blogskin byschaaalhassan