Photobucket i heart elmo



                                                  Truth is, i <3 MALAYSIA







okay, fine~
ini entry bersahaja, entry suka suka, malas na buwat cerita, cuma besertakan gambar jerh.
eheee, actually aku memang gila bola sepak since aku kecik kecik, tapi aku girl lah ! taley lah kan aku na tunjuk power maen sepak bola tengah tengah padang pastu matahari lak terpacak betul betul atas kepala,so aku terpaksa lah maen bola jaring je, HohO ,  (:
dedulu aku lasak , aku ganas, suka na bergusti ngan kakak aku jerh , tapi kakak selalu je buwat aku terharu atas kekalahan dye en en,sori kakak ! aku memang hero heroin segala lah time tu. . ahaha
kakak pOn takut ngan aku :D
**muahahahha,ngah bangga membuak buak nieyh **

kalau bercakap pasal bola , aku lebey suka menyokong bola sepak MALAYSIA. . . mungkin ia kedengaran seperti LAW CLASS, tapi ape aku kesa, malaysia team kegemaran aku, lah !
kalau korang na tahu, mulut paling bising kalah makhluk makhluk lam hutan tropika bila time tengok bola, mulut aku lah, HAHA
abah aku pon ta hyper macam aku time tengok bola sesama..
eceey, ngutuk aku lah tu skg ni en en?  -___-

oke kalau cenggitu, korang tengOk gamba sudah lah yerh >___<


nampak ta, ni lah muka eksaited aku,
amek gambar dengan berbaju bola.
huduh mcam ner pun rupa ketika tuh, baju bola tetap meyakinkan aku di depan lensa !
o.O
HAHA

maksud gambar ni :
shut up you !
im malaysian girl,
LoL XD

gamba yang tade tatasusila nieyh , dah jadi wallpaper enset dye. .
eyh, malu. !
tutup muka ngan boobOo (teddy)

gemok, gemok, gemok,
fine, aku gemok !
so hanya mampu jadi penonton team malaysia tanpa bertanding !
eheee~



ya sudah lah, malas na cerita apa apa.
 moral of the story. .
nO matter what happens, MALAYSIA in my heart ! eyh? betul, ta tipu (:

kbye (;

|


copyright blogskin byschaaalhassan