Photobucket i heart elmo



Talking to the Moon .


berfacebook di petang itu . Masih ingat kah. Kite berbual lama , walaupun line mengganggu seketika . Seperti chipsmore kejap ade sekejap tak ada . Awak kata awak kenal saya, saya pon blur seketika, waktu tu banyak berjenaka, lantas gelak ketawa memecah kesunyian saya . Ingatkah lagi kerusi meja di kiosk itu , tempat pertama kali kita mahu bertemu , bersua muka , memang  kita sangat tak sabar berjumpa . Awak tunggu saya seorang diri , berbaju bengkel kelihatan letey sekali .
Maaf , saya lambat namun senyuman ikhlas yang awak beri . Sejuk hati , lalu menenangkan diri sendiri .
Selepas itu kita mula kawan lama . Pejam celik dah berbulan lamanya . Alhamdulillah , kehadiran awak , mengubat kesedihan di dada , bersyukur pada yang Esa . Awak tak letey tunggu saya , tapi silap saya, abaikan awak yang sangat setia .

Kalau semua kenangan tak pernah dipadam, ingat lagi tak malam itu awak bersusah payah datang jumpa saya , awak pinjamkan laptop asus awak . Semata mata mahu saya siapkan assignment untuk dihantar esoknya . Awak ringankan semua bebanan yang menimpa saya  .  **Seperti pinjamkan bahu awak untuk seketika.**
Lagi, lagi… hujung minggu, saya lapar sangat sangat , malangnya kedai makan dekat dengan rumah sewa tidak di buka . Awak sukarela tolong saya belikan makanan sebab tak mahu tengok saya tahan perut  kelaparan . Panas sangat waktu tu , namun sikit pun awak tak merungut . Awak ikhlas untuk semua . Maafkan saya sebab tak nampak pengorbanan awak untuk bahagiakan saya . Saya rasa awak buat saya seperti puteri yang hidupnya selalu dipenuhi ,

Tapi Pagi tadi hubungan kita mula  renggang . Kasih sayang yang pernah dicurahkan kian hilang . Malam semalam tidur saya tak tenang . Memikirkan awak entah bagaimana sekarang . Keputusan yang saya buat tanpa berbincang serta tak berfikir panjang , maafkan saya yang nekad untuk akhirkan semuanya tanpa di rancang .

Awak , awk buat saya kuat , awak kawan yang hebat . Hadirnya awak seperti oksigen pemberi semangat. Sekarang kite dah akhirkan semuanya . Saya harap awak kuat dan terus bersemangat .



Mohamad firdaus omar, Maafkan saya yang sia siakan semuanya . Saya masih tak matang dalam banyak perkara . Awak relakan lah kita berkawan rapat sahaja. Saya masih mengumpul semangat untuk terus melangkah tanpa lemah , Untuk bersendiri tanpa sebarang penyesalan di atas semua keputusan. Yakinlah , Allah sangat bijak mengatur yang terbaik buat hambanya. Banyak banyak lah berdoa supaya kita akan selalu tenang di sisi-Nya.

Dear  Mohamad Firdaus Omar, Allah uji kita, sebab dia tahu kita mampu (:




terima kasih facebook . .       
   **daripada sini kami mula kenal . berwallpost dan get closed . **

ingat lagi. awak cakap. . .
**awak kenal saya time saya berjalan keluar kelas dan ketika itu  baju kurung ini saya pakai, tapi saya je tak nampak awak, maaf **
terima kasih awak (:

okay, ini jersie malaysia !
maksud nya.
saya sokong awak maen bola sepak ,walau apa juga perkara .
jaga diri ya . tak mahu awak injured ketika memberi sepenuh tenaga di padang bola .
** kick like a pro ye ye ye **



awak nampak tak ombak kat pantai irama ni. . .
awak tahu tak , tenang sangat . buat saya nekad na ke pantai bachok kelantan ni sekarang jugak . .
.nak menjerit sepuas puas hati saya. dan mahu mengatakan .
.**awak tolong MAAF kan sayaaa ! **



" Dengar lah kata hati, dan buat lah keputusan sendiri ,
serahkan segalanya pada ketentuan ALLAH yang maha berkuasa "


 pssst : awak , awk bukan naga, juga bukan singa, tapi hati awak selembut
 sang pencinta. terima kasih untuk semua .








|


copyright blogskin byschaaalhassan