Photobucket i heart elmo



F A C T !!

entry bermasalah ! muncuL lagi lah !
mintak maaf lah kat aci aci, apek apek,amoi amoi yang ngah ta suka ngan entry aku hari ni !
eyh ? ADE KU KESAH ?
huhuhu !

Tadi meseg dengan si kawan lelaki (i mean mesej bebudak lelaki lah,gila) haha., dia kata aku bomohkan dia sebab dia tak pernah rasa nak cari gadis lain.
ni Lah pertama kali aku dengar jejaka gila cakap camni,  maksud aku kawan lelaki yang rapat ngan aku yang tulus hati macam hati hati pria terhebat lalala.
Nak harapkan monyet-monyet yang dulu, selalu aku dikecewakan.
memandangkan aku ni dah cukup ta cukup berpengalaman dalam cinta monyet ni dan aku stiLL mahu wat sedikit penyelidikan la kenapa hubungan seseorang tak kekal lama.

HUKUM KARMa

Bukan aku nak cakap apa la kan, setiap perbuatan kita akan dibalas. Dulu, kOrang selalu gak berlaku curang kan ?. time time ngah cOuple ngan Bf / gf korang , kOrang ade jugak pasang SKANDAL kan kan ?. Bila nak serius, orang tu lak mainkan kan kOrang . So, waktu kOraNG couple dengan boyfi / makwe sekarang, semua yang KoRANG buat dah dibalas.
Happy ? >_<


Tak stiA

Ada je mamat hanndsome / minah cuncun sikit nak ngorat, terus lebur meleleh. Sanggup tinggalkan orang yang dah lama kita kenal untuk orang yang kita beLom tentu masak ngan perangai dia macam mana. Dulu, masa mula-mula couple dengan boyfi sekarang, ada gak la dingorat tapi aku teguhkan hati, tetapkan iman yang aku dah ada pakwe.
lama-lama orang tu blarh la dari hidup aku dan aku terus berbahagia.
Waktu orang tu tengah marah, kita ajak lak manja-manja. Waktu orang tu nak manja-manja kita tengking dia. Mana nak kekal la kalau macam tu. Tak faham dengan situasi.
Terpengaruh Dengan Cakap Orang

Dulu, penyebab selalu cLash, ni la sebab utama. Orang sibuk buat cerita pasal bukan-bukan. sO kalau aku nak cOupLe lagi, aku NAK bagi syarat, kalau dia ada dengar cerita orang, tanya aku dulu. Insyaallah, even hubungan akan dihujani dengan pelbagai cerita buruk pasal diri masing-masing, kita kene bawak berbincang dan kita akan kekal sampai ajaL tiba. :)


dating with sOmeOne eLse ! 


haha ! date itu sungguh memberi 1001 nikmat kan kan kan ? tapi bayang kan kalau boyfie / makwe korang kuar date ngan awek awek / skandal mahal diorang, ape kOrang rasew ? ha ? ha ? tup tup pulak ! diOrang kuwa berdua , pakai baju sama ! hah, komperm2 korang pikir macam2 kan ? lepas tu diOrang siap makan sesama , melafazkan kata kata saya rindu kalau ta mesej awak ! nah ! hambek kau, kalau bf / gf kau buat kat belakang kau macam tu,nak je kau hadiah kan sebijik lesing kat kepala diOrang pastu kuar benjOl macam mak sin chan ketuk kepala sin chan ! hihi 
then kau kuar lah date ngan skandal2 kau lepas kene lesingg ! pasti bertambah kacak ! awesOme !
eyh ? aku cakap macam penah lalui je !
mungkin,lalalalla >_<


enset / facebOOk 

setuju ataw tak setuju ! enset / faceboOk memang faktor faktor yang terdekat bOLeh membatu belah batu bertangkuk kan relation kOrang ngan bOyfie/makwe kOrang >_<
sungguh kejam dunia teknOLOgi di hujung jari sehingga bOLeh cari pasangan , i mean tuka tuka bOyfie / makwe pakai benda benda macam ni jea !
**salah korang juga ! tataw guna ngan baik kan ? **
hey ! used facebook and enset wiseLy lah awak awak semua ! maaf sye ta berkata pada awak awak semua,jangan terasa ! sye bercakap kepada diri sendiri juga,sebagai ingatan :D
tapi jarang girL ta kasi number kat bOy yang mintak number diOrang kan kan ?
dan bOy pOn jarang na setia !! kOnOn ,, ta minta number kan kan,padahal penuh contact number ngan gadis gadis facebook >_<gediks lah lelaki / perempuan ! sama jelah kan ? :)
hahaha !

aku tataw na letak ape lagi !
aku hupdate entry ni sebab sebab,sebab aku ngah lalui krisis kewangan !
eyh ? ape kejadah aku berbicara ni ? 
nonsense ! Lalalala
 tata !


nota kaki : err, ta semua ta setia lah awak awak ! dan jangan mudah terpedaya dengan muka muLia diOrang ! semua itu MASK yang cute macam syaitan ! eyh ? syaitan lebey kiut daripada muka menipu a.k.a buaya kOrang lah ! faham ? !

|


copyright blogskin byschaaalhassan