Photobucket i heart elmo



mayat maen maen ngan aku =.=''


Assalamualaikum and Hye readers! 
Tq so much sebab still rajinkan tangan dan jari jemari korang untuk bukak blog BUDAK TEMBAM macam burger BIG MAC ni. hehe. Blog ni masih wujud lagi, jgn risau. ahhhaxxxx.. Cuma waktu dan masa je yang sentiasa jelesssss dengan aku :P hihi.

Just nak updated, nak dijadikan cerita, hari tu,aku dapat infO from one of my lecturer
iaitu ustazah. kene uat PRACTICAL JENAZAH alaa macam maen maen ngan mayat cute miut depan mata tu haha. Ape perasaan? Owh ok, sumpah nebesss, 1st time. Mata pon tak tau nak pandang depan yang penuh dengan manusia macam SARDIN dalam TIN KECHIK PADAT . huhu. Segan pon ye tak ye jugak.aku kan pemalu orangnye..huehueheu :') 
**koya**

kOnOnnYe lah kan >__<
so bila nama WANTED di panggil dek USTAZAH , aku pOn dup dap dup dap ! almaklumLah practice bagai nak rak ngan amoi,tetiba ustazah pilih GROUP untuk class,WTFISH betul...
bila turn by turn kene panggil ngan ustazah yang comel comel macam ustazah dalam slot SEMANIS KURMA tu...aku jadi makin kebas gigi kaki tinga segala bagai..hahha
**hambek kau**
duk punya hafal d atas kerusi keras berlapikkan enset di tangan d saat jari jari active me'REPLIED msj msj abang2 kacak i, nama aku dan mimi kene tup tup kedengaran di PANGGIL ! aku pOn geram lah,lam hati merungut
**alaaa,ustazah nii,orang na geng ngan amoi skali**
deshummmmm ! MARNIE YUHAINIS !
hah na sgt ! sebijik ustazah kasi dye CASH kat aku,ustazah ni memahami LAH !
**tetiba memuji,lalalala**

YESSS!
ituLah perkataan yang terkeluar daripada mulut kami berdua lam kelas yang SUNYI SEPI lalu dipecahkan dengan suara gadis gadis kami yang SUPERB semak >__<
eyh?
buat buat muka tak bersalah jelah kan pegi depan kasi id pelajar kat ustazah !
mood time tu happy molek tergoLek goLek nari nari macam sin chan sebab na g mandi kan jenazah ..huehue
ohsem !!
sambil explain sambil aku dok bayang bayang nota kaki aku kat lam otak pink comel aku ni,last last melalut jugak ..hihi
tape tape,aku still boleh bercakap ngan penuh yakin nya di hadapan pelajar kacak kacak cantik cantik kelas aku...
berdiri nya amoi di sebelah aku baik punya tinggi macam tiang lampu dan aku rendah macam budak budak darjah 6 yang mungkin budak2 darjah enam sekarang lebey tinggi dari aku..haha semangat seyh bila GFF gua present ngan gua ! mulut banyak sebab suka makan bOntOt ayam letuuu..hoho
**jangan na salah kan ibu mengandungg ya ya ya ** :D

mimi time tu ngah dok ready ready kemas barang macam ngah kemas dapur mak mentua je aku tgOk dye haha, dye terpaksa explain pasal bungkus membungkus jenazah ni..hihi
susa mak kau,tahu ta?

time lepas kami berdua habis slot akasia mandi jenazah patung kiut miut tu,kami kene g bantu gadis cun yang bernama mimi,akan lah dye kene handle sesOrang kOt kan kan?
ta baek buLi gadis comel tu... hihi
ingat kan bertiga bersatu...
tapi bertiga ,kami dah macam hantu,kalah mayat tu..lalalala
sebab bab bab na kafan jenazah memang bLurr,seolah olah awan tebal datang selubungi otak aku,eyh? haha...
okke ta sempat habis kafan mayat kiut miut tu,ustazah cakap 
-----> okke dah dah !
**tarik nafas lega aku time tu,dan diorg? aku tatahu >__< **
neway ,taufiq jaat!
cakap kami mandikan jenazah macam tengah BUAT CAKE !
oh man,kejam nya anda ye encik parut  ^___^

eerr,itu baru bungkus lilit jenazah korang dah nampak macam buat cake..
kalau buat cake betul betul...
mesty enak sehingga kenyang 1000 hari..
hahha ape ape je lah mek faeza oiii :DD

dye Lah mimi >__<
cun meyh !
maaf ! d taken :D


actually,ade video kami uat practical jenazah tu,ni lah SUSPECT yg dah merakam jenayah kami bertiga >_<
tapi malas na upLoad !
malu (n___n)


budak Classmate Patik Lah >__<

kami Lah GFF ! hahahah


budak banyak cakap,macam RADIO buruk dah aku ni..lalallalalala

ustazah ustazah ! ini budak kua ta pakai tudung ustazah !
saman saman !
minta pak zaidi saman sama beliau ..HUEHUE


okke awak awak !
saya mahu study pulak lah :D
tata semua semua ,
muahh muaahh XD

nota kaki : kau ingat senang ke na main main ngan jenazah,sekali bangun baru tawuk ! =.='' hahah


|


copyright blogskin byschaaalhassan