Photobucket i heart elmo



herO dan HerOin saya Lah :)

tweet tweet ><
morningg morninggg,...eh jam dah kul3 pagi but aku still berjage,eh tak ! tak ! bukan berjaga,aku baru lepas tido bangun tido bangun balik..last last taley tido terpaksa berjaga sampai mata aku nampak honeystar kat langit, koko crunch kat depan mata atau mekdi depan laptop...
**berangan kuat :D**

yeyyy hari ni budak comot yang bajet bajet ayu raudhah ni update bLog lagi lah, suka ta suka ta...
kuikuikui >.<
but malang nye,im nOt weLL start maghrib tadi,ada kejadian menimpa diri,insyaallah sembuh hendaknye esok...wooooaahh panjang lelebar aku merepek sampai lari topik !
**mesty telinga korang asap je ngan bebelan budak cute comot macam saya ni,eyh? **

see the tajuk dah before na bace cite blog aku ni? kalau ta nampak atau pandang sinis kat tajuk ,macam ner korang na paham cite kan?huehue..
yeyyy...
hari ni na update pasal HERO dan HEROIN yang sedang bercinta d syurga jannah...berbahagia meniti hari hari dengan senyuman semanis cadburry....kuikuikui...
oit oit ! ini bukan entry cinta , tapi entry penuh makna  !

fact : saya makin suka tinggal di kelantan kerana saya ada mereka lah ><

she is my classmate a.k.a my housemate yang merepek membebel dan mengilai macam na gila..
she is amoi a.k.a marni yuhainis nordin...
tadaaaaa....




ni pic cute berjari jari mickey mouse bermuka nugget..kah3...
hey ! marni... u are my bestie ever and ever...
tengs for beingg part of my life !
siyesly,kau gila dan meng'INVITED aku turut serta jOin kau punya cLub gila gilaa kau tu..
hari hari ngadap muka kau kekadang asew muak na muntah muntah anak ikan, tapi kite dua tetap member sejati...maghrib tadi banyak soalan yang kite dua chakap dan petik seperti bunya segar kuar daripada otak otak geliga kite dua.. eyh geliga ke masalah nye kini?? huehue
neway, aku ta kan tinggal kan kau even ape je masalah yang both of us hadapi...
remind balik susa payah kite same same na hadapi life kat kelantan...pendapat kite mostly sama..dan time bercanggah kecOh lah satu taman atira...huehue...
but nothing can replaced u as my GFF also my BFF !
hey there ! she is the BEST !


minah ni time makan lah na gayut ngan boyfriend dye kan...
so ape aku uat?
melantak sorang soranggg >.<
huehue

kOrang na?
na?
hahhaha...
ta payah !
**muka ngah kenyanggg terserlah di picx ini :DD **

muka na mintak bantal !
**fungsi bantal???? na tido,woahhh jam time ni kul 1 lebey..grrr >.<

muhamad Faris Abdullah...






errr, kenal dye ta..kenal ta?
cari lah mane satu :DD
sebab dalam pic tu, dye sorang je yang memang superb kacak..huahuahua


enjoyed kenal with Muhamad Faris Abdullah !
okke he is dad2d mahasiswa, dulu aku ta penah kenal pOn mamat kacak tinggi sweet sweet sikap dye towards girl :D


but then, ta sangka semua ni memberi banyak hikmah...dulu aku belagak ! balas mesej dye pon cukup susa sampai mamat kental a.k.a faris ni tacink terus lah...at last both of us dah kembali contact... hey ! dye bagos taw..caringgg >.<
aku asew bersyukur allah temukan aku dengan dye kat kelantan ni..dengan mengenalinya,perspektif aku terhadap jejaka kelantan terus berubah.... yeaa, dye antara yang baik..tengs encik kacak !


thanks awak sebab terserlah kesalahan awak add saya time berpesbokk! sumpah na tergelak guling guling plus gali kubur sedalam 7 kaki dalam sebab ada juga insan insan kacak tertekan add friends kat nama cheq >.<
kan? cean anda terpaksa berkawan ngan budak super duper gila nieyh..huehue
err,,encik faris izinkan saya bOoo kepada anda sebab silap add...booOo..bOooo sama anda..hikhik^^
**kekejaman ku terserlah**


kat yang aku garis lurus tu lah bukti dye silap..
bOoooo boooO >.< 
sori faris :)




yang aku bulat comel kan ayat tu memang leh uat aku kene penyakit tiga serangkai sebab memang ta logik!

hey ! hey !


untunglah aku kan sebab terjumpa ngan mamat kacak segak bergaya ni ala ala akim a.f..huahua..Oh akim !!
ruginya aku ta minta autOgraf hari tu XD
**tetiba ayat cannot go keluar**




err,okke okke,kOnOn hOT lettew..hahhaa..taniah awak ! mama suka kat awak taw :) haha
(terserlah keseganan aku time kantoi ngan mama aku taw)


Mid sem break : encik kacak ! tengs sebab sanggup bersusah payah anta i g station bas! tengs ya ya ya :DD dan dan dan..okke malas sambung,malu (n__n)


wooahhh one more thingg ,im really had a great time mid sem break ! sebab awak selalu spent time msj saya..eyh? huehue....


faris: im happy here ! sriously ! :D




ZAHIR IKMAL :)
**kemarahan abg zahir akan terserlah kerana aku mencurik picx kacak dye**
haha maafkan patik tuanku :DD

awak awak semua, dye lah abang sniOr aku..dye sekarang sedang bertungkus lumus mengejar pointer sem3...dan aku??
aku doakan kejayaannya di hujung sem3 agar dye d permudahkan untuk menjalani Li....
okke ! konfiyus kenapa dye wujud lam hidup aku?
tape tape,bia mek faeza story mori siked deyh !
last sem,bulan puasa,time kalut kalut krete sewa tade na g station bas,time tu lah dye kenal aku,aku mengelak !
aku kan pemalu,korang mesti tawu kan perangai aku..huahua
lari punya lari elak punya elak...
**lari la sgt ..padahal berdiri setempat je**lalalalla
okke aku kalah..
dan dan dan..
dan kami jadi makin close !
dye dah macam abang aku lah awak awak semua...dye lah yang jaga aku kat sini...
the best memory,pasal sem ni..
dye g Cameron Highland...tup tup tup call aku,dye na datang uma sewa...
hahaha...ingat kan na borak borak je..
tapi tapi tapi...
dye belikan aku cokelat !
hoyeahhh !

siyesly that nite memang superb memory,
abg zahir call aku dan dye minta maaf atas kealpaan mengucapkan hari lahir aku..
aku request lagu...
dan a BIG SMILEY ON MY FACE !
abg zahir nyanyi kan lagu yang aku minta..
err err,terasa begitu ayu nya aku sampai terNangis..
padahal aku siked punya KENTAL ..
hahahha koya,again..
but now,setelah wujudnya HARRY sem3...
aku telah mengecik kan hati abg zahir aku..
maafkan i ye..
siyesly,harry just my gilaa gilaa frenz !
time balik mid sem brek,dye trun bas kat jj, and i got called from him !
siyesly,aku memang nyesal uat abg sniOr kacak aku mcm tu,and siyesly,tana kenal mana2 abg sniOr dah !
sbb i only hav abg zahir :DD
and and hari tu aku malu tebal muka segala bagai kantOi jerit2 panggil kawan macam gorilla lapa minta mekdi,
haha tengOk2 dye kat depan,huaa MACHO nya abg sniOr ku !
lovedovedoooo >__<
**aku asew macam na amik teddy bear cover muka atas ketiadaan adab time tu,eyh2 bukan bukan ! aku asew na cover muka pakai kuali pOn ade** huehue



harry harry harry :)
tengs sebab kecohkan otak i time lam bas !
boleh sakit jiwa tawuk!
grrrr >.<
(gambar yang harry mms untuk aku time mid sem break)
tengs alots for this :)
i can smile proudly time makan cokelat ini !
tengss abg zahir a.k.a abg snior kachak aku >__<
**sempat aku snapp sebagai kenangan <3 **


jejaka yang ni yang pernah aku cerita kan lam entry sebeLom ni...
ingat lagi ta dye?
Gambar yang d BLUETOOH oleh nya d mekdi :DD

hehe,dye dye dye....dye Luqman al-hakim :)
dye dye dye..dye classmate kite..kami rapat as a friend and dye as my abg juga..
plik? haha even sebaya tapi dye mahu aku jadi adek dye..
tengs abg !
tengs sebab belanja adek makan !
tengs teman adek makan kat mekdi time adek lapa !
tengs sebab selalu amik berat even sangat sangat tegas !
leh kene HEART ATTACK tawuk..huehue..
neway, tengs for the lepak lepak depan uma selalu..
senang cite,tengs gOd,meet kan kami kat kelas dub2a :)






tata titi tutti frutti o.O

nota kaki : saya asew gifted stay sini,dan saya tana kehilangan mereka, :)


|


copyright blogskin byschaaalhassan