Photobucket i heart elmo



A W A Y !

dengan berat hati kecil pink mulia aku ni,hari ni again aku update entry ta bersebab...mungkin hati aku terlalu mahu bicarakan ape yang ade dalam hati saat ini..yeaaa,aku S E D E Y ! sedey mahu berangkat pergi,pergi meninggalkan bilik tercintaku,rumahku syurgaku,almari pakaian yang penuh dengan baju dan kenangan kenangan aku,dapur tempat aku mengekspresikan rase sayang aku terhadap kuarga dengan cara memasak,tv di buka tanpa di tOntOn,meja study tempat aku menangis saat aku gagal meneruskan perjuangan menyelesaikan certain soalan..yeaaa,semua sudut telalu memberi makne pada aku,dan saat ni,aku terdiam tanpa keluar bilik,ta mampu menyaksikan gelak tawa sebuah keluarga dalam keadaan hati ku yang berduka..argghhh! perasaan sedey,nyah kau dari hidup ku! tolonglah =.=''

my mid sem break is almOst end up!
pejam celik,makan minum,kua masuk tandas..dah jumaat and ta sangka dah 9 hari aku berhOney moon di ruma...ketika aku sedang sibuk melayan isi isi entry ,aku di temani faris abdullah di telefOn,dye mengerti apa yang sedang bermain di kotak fikiranku dan aku juga bertanya kan padanya,boleh ta esok start mid sem break semula?
ade ke patut dye jawap...ape dye awk?
cisss respOns yang tidak bOleh mengembirakan aku lalu aku CAPS kan soalan aku dan fOrwards kan kepada nya semuLa..
BOLEH TA SOK START MID SEM BREAK  LAGI??
jawabnya----> ta aci,na jgak..hahaha ..ok jum,jum kite sme sme eak..hahah
tersengih aku baca msj dye,padahal msj tu simple je namun mampu buat aku tersenyum,terima kasih,again :)

selepas  seminggu aku tade kelas ta nampak muka lecterurs serta kenakalan pelajar pelajar sekeliling termasuk aku,akhirnye esok aku sudah akan kembali ke alam itu..dan aku mula muhasabah diri,untuk lebih focus dalam pelajaran serta cuba membaiki diri supaya tiada lagi slot berfoya foya di dalam kelas,i meants,jangan letakkan hati untuk membalas text text yang singgah di inbox enset serta abaikan gangguan gangguan suara plus lawak dongeng di kiri kanan depan belakang.FULLSTOP!

cuti mid sem aku di campakan dengan keje yang menebal....pLus subject subject yang aku mahu cover balik but but but ....but then,banyak yang aku ta sempat cover akibat terlalu meletakkan kefocusan aku pada tugas yang lebih penting malah ketika aku study aku sering gagal menyelesaikan a few soalan sehingga menjadi punca aku turn off buku ,turn on apabila ta puas hati ,shutdown ketika aku memang naik buntu ! fine=.=''
selalunye students tidak akan mempedulikan buku ketika berhoney moon star :DD..almaklumlah cuti,biar lah cuti betol betol..aku agak menyokong dengan kenyataan itu,tapi kenapa aku ta berbuat demikian? double triple and double WTFish !

jap lagi aku dah na siap packinggg packingg segala macam nak bawak balik ke kelantan..dan malam nanti tepat jam sepuluh malam aku away to  K E L A N T A N !
perasaan sekarang bercampur campur,dunno because of what,but aku hanya mahu luahkan satu kata
I NEED TO STAY HOME ! heard me?? (T_____T)

okke,maybe after this korang akan jarang dan bakal lupakan siapa FAEZATUN ROSLI dipesbook,dan mungkin aku akan deactive kan pesbOok aku untuk aku lebih pedulikan pelajaran aku...:)
sepanjang cuti ni juga,tidO aku tanpa teddy bear aku,so pliss bear,cOme tO mama,eyh?haha merepek!
serta hobi aku time cuti ni hanya bangun tidO ,kemas ruma, study, masak ,makan,texting ngan kawan kawan yang ingat aku, bermuka buku, serta tido semula :D


assgmnent constructiOn technology yang sumpah menyerabutkan! at last awk awk nampak nOvel di situ??
itulah penyelesai masalah stress yang mengundang..lalallala

sebahagian keje yang aku kene complete kan dan dan dan aku gagal siapkan,hanya 70% je sempurna :/

lepas ni,girl,kau kene bercinta ngan slip sOrt lagi,
hey bila lah aku nak ade boyfriend kalau asyik kena bercinta ngan kau je=.=''

sLip sOrt, pless be nice tO me syggg :)




ok fine!faezatun kau bakal berdepan ngan tests quizs plus a lot of assignment after this,
so GIRL , get R E A D Y !



gOtta bring myself back tO energetic mOod :)






|


copyright blogskin byschaaalhassan