Photobucket i heart elmo



ubah yang dulu & jadi yang sekarang
bila marah..
dulu : Go tO heLL lahh weyyyy....
now:sabar jelahh,tamau mara2..ta kiut lahh :)

bila mama & abah panggil
dulu:jap3...suh la adek ataw kakak..ta pon uat2 tido
now:baik mama..baik ayah...mama nak angah tolong ape lagi ni....:)

bila bangun pagi
dulu:alaaa nape dah pagi..ngantuk agy ni..
now:syukur alhamdulillah,aku masih bernyawa

bila g shopping
dulu:mama,abah,akak...angah nak itu..angah nak ini...
now:tana larh nyusah kan diorang..better aku minta duit jew.pas uh g shopping ngan kawan =D

bila lapar
dulu:waaaaa..sedapnye..tolong tambah itu ini kasik lagi sedap
now:masak sendri....:)

bila adek na pinjam hp
dulu:boleh..boleh..boleh..boleh bLarhhhh :P
now:korang blaja rajin2,t dapat semua A i pad pon abah bLi utk korang..haha :)

bila kawan nak pinjam duet..
dulu:ko na bpe???
now:aku tade duit..ko g la rompak bank je :)

bila orang kutuk2 aku
dulu:ko ingat ko cukup bagus ke...what the Heck!!!!!!
nOw:homaigod..homaiigod....terima kasih saje lah:)

bila kawan datang umah
dulu:cakap je angah tade uma.....
now:okke2..aku kua sekaranggg:)

bila tatau uat sesuatu
dulu:heh..malas lahh na pikir
now:yeaaahhhh aku harus berusaha :)

bila gado ngan si dia
dulu:geram..geram..geram....itu ini aku pOpettt..haha
now:tape..sye maafkan awak..sebab saye pon ta sempurna :)

bila jeles
dulu:nangis...mula temenung 24 jam...
now:chiLL ouT saje..senyum senyum macam ta jeles je kan kan:)


|


copyright blogskin byschaaalhassan