Photobucket i heart elmo



seLamat hari bapa (^^,)




today ade satu lagi perkara terindah lam hidop aku..every year ktew akan celebrate hari tu...
hari yang d maksudkan adalah *HARI BAPA*


TARIKH         =19 JUN 2011
NAMA BAPA=Encik RosLi ;)
nO ic               = BLArrhhh3..Haha


selepas ktew semua dah sambut hari ibu..hari guru..hari jadi sesape..hari ni tiba saatnya ktew sambut pula hari bapa....ekceli hari2 adalah hari bapa bagi aku..sebab kalau na tunggu hari bapa,setahun hanye sekali..so i think better aku hargai abah aku hari2.......

pejam celik pejam celik..dahhh 18 taon jadi anak Abah ...tapi perangai aku ta ubah-ubah...
nakalnye,loklaqnye,melawannye,huh semua cukup perisa pLus pewarna..ngeee~~......
*haha ekceLi aku tade la seteruk tuh* =D

abahhhhh...sorry kalau selama ni sye ade salah silap...ta dengar kate...kuwa uma tanpa izin...minta duit na makan(wajib tu..haha)..tapi kira bagus juga anak abah sorang ni sebab tOpup ta pena minta,meLainkan abah yang baek haty na tolong tOpupkan...wink wink (^^,)

heyyy..anak2 ayah kat seluruh dunia ni....aku mau tanye korang bleyh???
what is the best thing u have done for ur father???
kalau ade benda paling bagus yang korang pena buat pon ...thats NOTHINg compared to what he did to you..rite???? admit saje lahh..jangan na menang je okke (~,~)

btol ta law i guess...if you all kne marah ngan ayah you all...you all mesti bengkek je asew then tebalkan telinga plus uat muka ketat..haha...seolah olah what ur father tegur tu,TOTALLY wrong.....*see2,betape egonye korang pade abah korang..macam dye tak berhak kasik nasihat kat korang jer kan*
janganlah camtu...dye marah sebab dye sayang sgt kat anak2 dye.....so lets ur minD became PLUs *positive*

ape kita buat selepas kita dah buat salah pada dye???i'm not talking about u guys..but i just take a look at myself...bila aku dah terbuat silap pada abah aku,i hardly say "SORRY ABAH".HARDLYYYY.
aku hanye mampu g tempat yang takde abah aku dan pikir balik ape yang aku dah buat pade dye....salahkan diri sendiri tanpa expresing it pade abah..
saye tau saye mmg salah tapi saye gagal na minta maaf pade dye... :(
siyeslyyy..stupid attitude!!!

anybody hav say THANK YOU pade abah korang??wawww..bgs lah korang kalau ade yg mcm tu..
TABIT SPRING LAHHH...

from nOw..aku na ubah perangai aku terhadap abah aku..sebab pasnihh aku pon dah jauh dari dye...bayangkan 18 taon hidup hari2 pandang muka abah.senyum kat abah blew pandang muka abah...usik2 abah....ble abah suh toLong dye,aku lambat gerak bangun hulurkan bantuan..pastu blew kecik aty ngan abah,aku cakap blakang2*truk punya anak* =D..
huh kenangan tuh buatkan aku going miss my father so bad....:(

SorrY 4 EverythiNg :(

i Love youU abahhh :)
today,tomorrow and foreva =DD




|


copyright blogskin byschaaalhassan