Photobucket i heart elmo



saya dapat bunga :)

wink wink..para para pembaca berserta stalker stalker kesayangan yang ta diundanggg..aku sudah berada di ipoh lah..
baru berkesenpatan na hupdate entry baru..
pada subuh yang sangat sunyi drpd bunyi bunyi bising moto moto abg abg akak akak rempit,aku leh meneruskan perjuangan jari jari ku untuk menaip d kayboard yang agak lama aku ta guna utk berbLog :D
ewaH!
im back syggg syggg...back as a writer lah...
yang ta sehebat kome kome semua...
(kesedaran diri mula muncul sedikit demi sedikit perlahan demi perlahan,akhirnye aku bongkarkan dengan sendirinya...eyh?=.='') 

hOme sweet hOme...
hoyeaaahhh,aku suka berada d rumah,kerana prOses membOLat kan pipi aku mudah di laksanakan tanpa sebarang trafic light merah..kahkahkah..
errr,taley taley...
singkirkan niat itu,kalau tidak di singkirkan berat aku akan seberat orang yang ngah membaca entry aku skg ni..
(HAHAHA...kan kome dah terkena)

ongg onggg..
aku sudah onggg bulan ni...
aku dapat BUNGA..
bunga yang akan membesar dengan cOmeL nya hari demi hari..
insyaallah..

hanya *&^%$#><@ je yang mengerti kenapa dan mengapa aku countdown sgala bagai utk balik ipoh :DD
 nama: YASMIN NASUHA
umur: baru jea seminggu :)

huehue aku lupa amik peribadi teperinci si budak tecik bolat tu...

ape ni ape ni?
ade kaitan dengan BUNGA kah?
hehe,HARUSLAh ade kaitan ya ya ya..
bunga yang di maksudkan d atas sebenarnye di tujukan untuk YASMIN NASUHA yang sudah selamat d lahirkan :)
budak tecik boLat ni entah cucu yang keberapa untuk atOk aku ntah lah,lupa na kira,kalau aku kira pOn,mungkin terpaksa ulang dan ulang kira sebab jumLahnye seperti burung2 yang terbang Lam kumpulan sehingga buat aku gagal pLus rabun mata bLink bLink aku tengOk deme...
hehe
ayat yang messy membuatkan korang semua mengumpul dosa sendiri,mengutuk aku..
benarkah?
C:

selalunye aku amik masa untuk melangkah kua dan menapak ke rumah rumah mak sedara...
tapi kali ni,balik balik je uma,tidO,bangun,masak segala bagai,terus ajak mama abah tengOk babygirl kat uma mak sedara aku..
sumpah,memang terserlah eksaited gua saat tu..
sampai mamat tu msj...anta pic anta pic awak n bby tu ya ya..
---->namun,aku tidak mahu memahami msj ringkas itu:)
hehe

huaaa,kakak bila na kawen ni...aku mahu dukung anak sedara aku pula lepas ni...cepat lah blaja sampai habis,kerja dan duk atas pelamin...hehex..

faezatun,kau ingat kawen ni macam maen pOndOk pOndOk ke??
ayooo=.=''

disebabkan kemerepekkan aku ni dah memuncak lalu memualkan korang semua,aku asew better aku bLarh ..at least,leh gak aku tido mimpi mimpi aerOn aziz..
**berangan..alahaiiii** :D

take a look ya picx picx yang aku sempat snap petang td...weehuuuuu XD
siked jea yang aku sudi upLoad..hehe


ni kakak dye number 3... yasmin natasha..sumpah,degil plus banyak mulut kalah mulut angsa :DD 
start missing you yasmin nasuha syggg :)

budak gedikss bertudung merah hanya menyemak jea lam picx itu ye ye ye =)


                                                          bye anda anda :DD


|


copyright blogskin byschaaalhassan