Photobucket i heart elmo



mau mulakan hidup baru




 morningggg semua follower aku....
today aku ta ceat sesangat.....maybe bcause of my diet....4 hari ta makan cume minum air kosong..*aku gasew mau pitam aje*

okke..aku mau mulakan hidup  baru....hari baru dengan macam2 benda baruuu...
aku tamau sedey sedey dah..aku mau jadi manusia paling bahagia dan ceria gLew lam dunia yang penoh cabaran niey....
lupakan smua masalah yang entah ape2 yang boleh mengganggu emosi aku...
mama cakap *ta lame lagi kak ngah kene hidop berdikari..kene kuat hadapi macam2 masalah lagi..jumpe ngan macam2 jenis perangai manusia....*
mama...tq bagi nasihat pade pagi ni....kak ngah ta sanggup jauh dripade family..... =(
faezatun.....lupekan juga semua yg dah terjadi..jgn pikir pasal org yang mau ade2 kan masalah...uat habis current je..jangan kusutkan kepala pasal benda yang merapu meraban...this is ur life!!!
GO ON faezatun =DD

last nite..aku ngan si dia ta berape okke....
bukan bERGADOh...tp LUAHKAN ape yang aku rasew....
sayanggg..awak dah jauh....saye perlukan kekuatan untuk semua ni...
saye ingat semua janji kte....
sye sayang awak even awak tade dekat ngan saye...
saye mau cari kebahagiaan dalam hidop saye....
saye mau jadi manusia yang tabah...
saye tamau jadi macam dulu..
saya sekarang sangat berbeza...
faezatun sudah nekad mau mulakan kehidupan baru......
*smile faizatun smile*
buwat saje asal kan haty aku bahagia =D



|


copyright blogskin byschaaalhassan