Photobucket i heart elmo



pasal aku yang korang tataw :)
  1. kalau aku tgah mandi ade org msej aku..kompem2 aku ajak handphone aku join sekaki..hahah
  2. aku law sedey..suke beno pasang mp3 enset kuat2...macam na bagi satu taman dengar:))
  3. sebelom aku tdow..aku akan tengok semua pic lam handphone aku...ngeee~
  4. aku suke makan..tambah2 law ade akak aku kat gumah...gase na makan je..tp sekarang DIEt.....minum aje ckup:PP
  5. aku berjaye makan sotong..yeyyy..dulu aku phobia na makan sotong..haha
  6. aku ni mudah kne buli...tambah2 dengan HAZMi......huh....hahah
  7. aku ta suke sejarah..kompem aku bLACKOUT :DD
  8. aku PENCINTa budak2 kecik..haha law ade je na je aku DUKUNg,..tapi biar masih bayiii la aww..haha
  9. hehe..aku ngaku aku memang PEMBOROS..haha
  10. aku ni pencinta blog....sgt2 sygggg blog aku ni..MUUUWWAAAHHH..haha
  11. aku ta suke orang pandang2 aku ..nampak sgt macam kne kutuk..haha
  12. ngeee..benci warne kuninggggg...eeyuuu buruk!!
  13. suke bazir duet utk tudung.....baju....:))
  14. sangat setia....:DD
  15. yang paling penting aku ta suke sgt SHARE masalah aku ngan orang laen....
  16. suke dgo nasihat orgggg...hahha tp ta ikot pon,..ngee~
  17. sgt suke kasut sport n vegas..:D
  18. aku suke orang yg cantik luar dan dalam..PENTINg tu.....:D
  19. hate curang2...ngeee
  20. otak aku gilew2 ting tong ting tong sikit..hahah*kalau kome rapat ngan aku mmg aku glew2*
  21. aku ta kesah kawan ngan sesape asal kan kawan2 aku ta talam dua mukew..ngeee~
  22. sangat siyessss kalau tengah marahhh..=D
  23. sye sgt manje wif my kakak...
  24. sukew g jalan2..ta kesa lah ngah masyuk ke ta...yg penting kaki dapat merayap..
  25. saye dah ta sukew jeles jeles....*siyesss ta tipuu* =DD
  26. sudah berpunye mehhh <3



see u in a next stowieee <3

|


copyright blogskin byschaaalhassan