Photobucket i heart elmo



orang kate kami kembar???? :)
haha..
tebatuk batuk eden bace titLe tu....bukan nye ape selame cuti ni kan...makcik n pakcik aku dari SINGAPURA ade la balik sini...huhu...
*aku suka tahap super la bile diorang balik sbb aku ngan family diorang memang super rapat lah*

hah meyh cek kasik tawuk name2 anak diorang..
  1. syed assyaqirin
  2. syed assyaferhan
  3. syarifah aschanaliesha
  4. syarifah aschaeyqha
heheee...yang super duper rapat ngan aku adalah no2 dan no4 =D

tapi kan korang kan...aku pon ta faham nape aku gi sane..gy sini..semua orang kate
aku dan si kechik no4 tu KEMBAR..
ape rabun ayam ke diorang tuh???
(HAHAHA) gelak jahat di situ :)

okke okke..ekceLi aku ta kesa pon diorang chakap kami kembar sebab saye mmang sayang Eyqa =DD

take a LoOk ya photo dye :)

hahahha...suka uat senyum itik la dye ni XD
alooooo gambar banyak hilang..t dah jumpa upload laen erk...papai...

|


copyright blogskin byschaaalhassan