Photobucket i heart elmo



hari terakhir :(
huh..sebelom aku start Entry baru aku ni kan....aku nak
say: TANIAAHHHH..BERJUTA JUTA TANIA PADA YUOLLLL YANG DAPAT MELANGKAH MASUK KE UNIVERSITY.....
          *Yeaaa..jgn lupe diri yaw*
            *syabasssss beteyyyy*

sudaahhh menyimpang jauh dari titLe aku dah ni..oke today QUICKLY HUPDATEE from ME....


23 mEi 2008 adalah the best date sepanjang hidop aku....aku appreciate glew tarikh uhh yaw....
hahha..kompem korang tertanyer2 nape aku syg giloww tarikh uh....tapi malang nye aku MALAS nak mention sebab korang leh tengok sendiri kat blog aku*kompem korg dpt mencari jawapn d sebalik misteri yg tersembunyi*haha
even pena tettttttttttt taun lpas tapi tape...PERPISAHAN byk mengajar aku spaya jdi yg lbh BAEK....INSYAALLAH.....



 <3 my SPECIAL DAY <3
*ikatan rasmi mengukuhkan lagi cinta kita*
hubungan kami baru nak masok 3 taOn....ALHAMDULILLAH....
*aku terima nikahnye..???????????
hahah itu bLOm pastiii.......tp if WE ARE MEANT FOR EACH OTHER...aku bersyukur sangt2....


<3 ENCIK SAYANG YG TENANG <3
syed abdul azim b syed abd rahman...
mahasiswa UITM PENANG..
syggg,you are my CAPTAIN FOR WHOLE OF MY LIFE....

Lirik Lagu Tanpamu – Sabhi Saddi ft Helena

Tanpamu hidup jadi sunyi
Tanpamu ku seakan mati
Tanpamu bagai malam tanpa bintang

Chorus
Tanpamu aku akan tersesat
Tanpamu tiada lagi hasrat
Tanpamu seakan jantungku berhenti
Kau yang terindah dalam hidup ini
Dan tak akan pernah berubah selamanya
Aku terlahir hanyalah untuk kamu
Jadi pelindung dirimu
Tanpamu nafasku terhentiKeranamu aku ada disini
Tetap bersamaku selalu disampingku
Untuk selamanya

Chorus
Kasih yakinlah kepada dirimu
Sayang dan cinta ku pun hanya untuk mu
Dan takkan berubah untuk selamanya
Cintaku padamu

*lagu tema FILEM NUR KASIH*



ske pic ni...nampak ROMANTIK.... XD


sweet kannn?????kalau la hubungan aku n azim akan jadi macam ni..seindah ini...*bersyukurnya aku..tapi ini hanye 1 angan2 yg bLom tentu jadi kenyataan* =(


 
kalau la aku kuat gtaw di depan dye..yang aku sayang die sgt2....percayakan dye...mesti bgs kan..tapi aku ta kuat..*kompem2 aku nangis depan dye t..dah la dye na g*....semalam kua ngn dye pon aku COOL je...uat macam RELEKZ....aku tana mention bout *dye dah na g* sbb t aku msti na nangis.... :(
2011,tenggs alottttt sebab kami di beri peluang utk jumpe berkali2....*terimakasih YA ALLAH*


-dah tamau sedih2 dah oke faizatun-*smile..ngeee*
thankz to 2011 yg banyak bg senyuman dalam hidop aku dgn adenye azim...
thankz to bowling port sebab dapat maen bowling ngn azim even aku kecundanggg*hahha*
thankz to wayang sebab kami dapat tgk movie bersama...
thankz to ETTY,AKIR,EMY JuGE MEMEY sebab ade bersama kami dlu:))


*twit..twit...*biarrr la aku ngaku maybe kali ni entry ni agak panjang ...


KU BUKTIKAN CINTA KU.....


lirik lagu unggu percaya padaku
aku tak tahu apa yang ku rasakan
dalam hatiku saat pertama kali
lihat dirimu, melihatmu
seluruh tubuhku terpaku dan membisu
detak jantungku berdebar tak menentu
sepertinya aku tak ingin berlalu
reff:
berikan cintamu juga sayangmu
percaya padaku ku kan menjagamu
hingga waktu menjemputku
ku berikan cintaku juga sayangku
percaya padaku ku kan menjagamu
hingga waktu menjemputku
saat ku tahu kau akan pergi jauh
izinkan aku tuk selalu menantimu
untuk katakan ku ingin dirimu (ingin dirimu)
agar kau tahu betapa ku terlalu
mencintaimu aku akan menunggu
hingga dirimu kembali untukku
repeat reff
tolonglah aku bagaimana diriku
ungkapkan itu rasa yang membelenggu
dalam hatiku ku cinta padamu
repeat reff
berikan cintamu juga sayangmu
percaya padaku ku kan menjagamu
hingga waktu menjemputku
HAHA...tu la lirik yang aku nak sgt azim dgo....huhu ceap suh dye download agy uh...*teruk tul aku ni*....
pena dgo ta ungkapan "mungkin tuhan mahu kita bertemu dgn orang yg salah sebelom kita bertemu dgn yg tepat buat kita"
*korang renung2kan lah..selamat beramal* =)
MUD= i was sad =(
i hate da way i feel rite now..i'm not sure how to describe it but i think it is mixture of sad and bad....hurrmm i feel sad bcos start from tomorrow aku dah ta ley jumpe dye dah =(                                                                                                                   i feel bad bcos ta dapat blaja macm dye =(
*today i feel like a tyre that has burst totally deflated*..i'm not quite sure i'm ready for it or not....
-faizatun...SMILE plessss......trust azim..-                                                                me nervous,that is a first!!!!what a nightmare!!!!!
huhu..tape2 ta semestinye dye g jauh hubungan ni akan berakhir selagi kita tau jage hati masing2 n jge hubungan ni...bak kate azim...jgn byk berpikir bukan2....
LOVE IS A GAME THAT TWO CAN PLAY AND BOTH WIN =)      *BTOL KAN SYG KAN*(hahah..bajet COOL je aku ni..padahal na nangis time ngah dok menaip entry ni) dunno..dunno..dunno..aku ngah nervous ni..mud dah bercampur baur ni... =) + =(  = ??? adoiii pasti aku rindu dye tahap gaban pasni.....             (faizatun senyum keyh) =(
TAKE IT EASY AND STAY COOL!!!!                                                    aku tersenyum kelat time taip perkataan tadi..ayooo aku masih berusaha mengumpul semula sisa semangat aku...bukan ape,aku tana hubungan ni terputus cam dulu...*trauma masih bersisa taw tak*huh!!!

BORING + NAK NANGIS                                                                      yupp..boring pas ni sebab tade msj dari dye..kalau msj pon mungkin jarang =( tapi tape  be strong ..sebab azim g utk blajar*insyaallah.......

WE SHARED MANY SMILES AND MANY TEARS........                  tq azim sebab ktew shaaLoo share and kongsii FATT CHAii macam2 cite...ade yg pahit,manis,masam,tade rase,tade bau,ta cukup pewarne..hahha semua ade..ngee^,^                                                                                                                                                   tq tq sebab bg sye pggl awak CHIPSMORE..PAKCIK..BUNCITTSss.....GEMooKKhhh... huwaaaaaaa....!!!! pasni kte dah macam BONTOT KERETA API DAN KEPALA KERETA API..... JAUHHHH!!!!! =(
ENSET   =,=                                                                                                    aku kan dah ceap set reminder lam enset date aku..plus countdown segala..men pangkah bulat2 lam kelendar cina yaw bile tarikh dye nak g uitm n tarik couple ktorang...dye g 22 mei..tarik aniversary 23 mei*ntah dye ingt ke ta=(*(nada sentap2 gituuu) owiteee fuh..fuhh..fuhhh...jgn nangiss..pliss faizatun...~azim jase mu akan ku kenang~
LOVE IS A PROMISE                                                           trust azim...he is really caring and loving person....oke faizatun....~owitee toksah risaw~(ayat cover2 je ni padahal nangisss) =(
......................................................................................................................................................................


lirik lagu  lam entry ni special 4 AZIM......aku ta sempat na upload vdEo..letihhh na tunggu..*hahha*(mau tido pas solat jap g....sedih laaa...asew tamau bgn tdo sebab tana hadapi hari esok)

PAPAiiiiii       
                                                                                                                                                        aisitheru    <3                                                                                            Menunggu sesuatu yang sangat menyebalkan bagiku
saat ku harus bersabar dan trus bersabar
menantikan kehadiran dirimu
entah sampai kapan aku harus menunggu
sesuatu yang sangat sulit tuk kujalani
hidup dalam kesendirian sepi tanpamu
kadang kuberpikir cari penggantimu
saat kau jauh disana
ooo…

Gelisah sesaat saja tiada kabarmu kucuriga
entah penantianku takkan sia-sia
dan berikan satu jawaban pasti
entah sampai kapan aku harus bertahan
saat kau jauh disana rasa cemburu
merasuk kedalam pikiranku melayang
tak tentu arah tentang dirimu
apakah sama yang kau rasakan


|


copyright blogskin byschaaalhassan