Photobucket i heart elmo



HOTTTTTTsss..huh!!!!!
 HottSsss stOriEeeee =)

okke..aku mau singgah kejap je kat blog aku ni sbb ade benda yg patut aku perjelaskan....
aku asew aku dah habis jujur kat FACEBOOK ape yg patut aku jujur.....
tp mgkin payah nak d percayai kot..sebab dye dah terlalu JAUH BERFIKIR......

siyesly....kalau dye rase dye btuL nape dye nak angin satu badan????
konfius aku..tapi tape..itu hak dye....

yang penting sekarang aku mau EXPLAIN THE REAL STORiiii..

aku asew follower blog aku konpem2 tawu ape yg dah jadi kan??
camni....masalah ni jd besar blew aku pakai shawl ala2..HANA TAJIMA...
*waw sweet nye name style tu...tu la yg aku dapt drpada internet*
*http//:stoberycokelat.blogspot.com*


sah2 style tuh ade lam internet....come on,aku ade byk video shawl lam handphone aku...

DENGAN NAME ALLAH..AKU TA KESA Di FITNAH....sebab aku tau diri aku macam mane....
biar lah dye na ckap ape pon..yg penting kemarahan aku terhadap dye sudah berakhir....
*buat ape nak melenting andai ktew tahu sape yg salah*








             ini jea yang leh aku show,komen selebey nye,tgOk kat pebOk ya :C


 aku mintak maaf..aku BIADAP SANGAT2 time balas komen2 tu....aku cume mahu tegakkan kebenaran...






okke aku REDHA ape yg terjadi sekarang..biar aku di HINA sebesar mane pon...aku tak takut & aku tak kan tunduk :)
skrg aku bukan FAIZATUN yg dulu...MUdAH MINTA MAAF ATAS KESALAHAN ORANG LAEN...TAKUT MENYATAKAN KEBENARAN......
aku skrg org yg berpegang pade kebenaran....
heyyy aku ta kesa dye nak cakap ape pon.....okke
*faizatun masih boleh senyum atas kejadian tu* =)

plik ta kalo aku tunjuk pic ni?????
jap erk...






wahaha macam kejam je aku uat size X-LARGE kat pic ni..bukan nye ape..aku nak korang tgok btuL2 tarikh tu.....
SAH2 aku ade bukti aku ta tiru dye....
pic ni di ambil pade tarikh 9 mei 2011
guna hp syed...
aku kua ngan etty 16 mei 2011
haha..
jauh bezakan??????
kan aku dah cakap...AKU TAK BOHONG =)
sooo..PLISSSS get it!!!!





terpakse bg extra size demi KEBENARAN=)




gambar ni pon aku snap time aku pegang hp syed lagi=)
huh..sah2 aku dah tertera kan bukti UNTUK korang....siyesLy aku ni ta suke bohong utk kepentingan dri...bia ape pon aku buat atas kejujuran...kalau korang masih ingat..aku adew share ngan korangkan VIDEO PAKAI SHAWL....but nape aku kene fitnah pulak????ayoooo..buat penat jea aku SHARING ngan korang kalau last sekali aku ta dapat ape2...aku ta mara..cume aku ta suke bercakap atas kepentingan dri sendri...tolong lah ..hentikan memfitnah...care pakai shawl tu dah ramai yang tahu..bukan kmo sorang je oke???


hahha kome nampak ta ade tarikh kat gambar tudung pink tu??????
tarikh kat gambar tu menunjuk kan aku snap pic tu ..
 dah terbukti aku ta follow style dye...ayoooo susa kalau ade sejarah lame ngan dye,last2 ape yang ktew buat asyk ktew je yang ta btol..asyik ktew jer yg dye TARGET..weyhhh ramai lg yg pakai styLe tu,nape ko ta mara plak???aku yang pakai ko mara....hurmmm *hampeh*


tape..aku okke je....ohh yeahh,aku kua ngan kawan aku bnyak kali..with a lot of sHawL styLe.....
after dis mau gune care HANA TAJIMA yang KE DUA......=)
aku pakai STYLE SHAWL depend pade transport aku nak kua..kalau ala2 hanatajima aku pakai aku akan naek kereta ngan member or teksi..kalau ala2 yuna ataw syiria aku pakai time naek moto sebab eLAk kedutan pade bahagian depan tudung...PAHAM????

hmmm gambar yg tertera tarikh tu aku snap pakai phOne syed....time nak balik dari JJ,syed nak tukar handphone..so aku terpakse la bluetooth semua pic baru dari handphone syed....
*akan la na bia pic tu lam hdphone syed,malu la aku*
tapi kan kalau la aku biar je gambar tu dalam handphone syed,mungkin syed tak kan salah paham ngan aku....aku tau dalam keadaan sekarang syed defend ezzaty..tapi..alhamduLiLLah,hati aku IKHLAS meskipon orang yg aku sayang ta percayakan aku *mungkin*....


aku dah malas na mara2....macam aku cakap tadi..kalau ktew bercakap benar..ktew sabar je....=) (tenang sangat hati ni sebab ikhlaskan ape yang berlaku.biarpon d caci maki oleh dye)

dye cakap aku macam2....aku tetap akan cakap TERIMA KASIh=)
& aminnnn...
tapi TOLONG lah jangan MENGHINA kawan aku....sebab ALLAh yg mencipta manusia...mengape harus d kutuk??
manusia2..kenape riak dgn kecantikan tapi budi bahase melayang jauh.....


aku hanye boleh cakap...sekarang aku ta suke marah2 dah...ade orang nak anggap aku macm dulu..terserah..aku maleh na pikir..


**aku ta suke cari publisiti murahan...**


betuL cakap kawan baek aku..raihan...***walau apepon yg jd,dye tetap nak aim aku sebab aku ngn dye  ade sejarah***..tapi knape harus di ungkit????
i be myself laaa..huh penat berubah tp akhirnye makan hati je...
btul juge cakap raihan...**macam la dye yg cpta idea pakai shawl tu**....


hurmmm,sabarrr jelah yg mampu skrg...
tapi tape....aku bukan manusia hipokrit..dan aku tak kesah pon ape org nak ckap...
biar la dye menang.....daripade aku terus melawan kate2 tu yang boleh mengundang dosa utk aku....
dengan jujurnye aku cakap..aku dah boleh pikir rasional sekrg..
no jeles...=)
no marah2..=)
cOOL is better than everything....=)


maafkan aku ya allah andai aku dah sakitkan hati hambamu...
aku tahu Engkau maha mengatahui..aku berserah dan redha hanye pademu....
*faezatun jangan menyesal atas kejadian ini..manusia hanye menjadi hakim d dunia...allah adalah hakim di akhirat sane*


ucapan:terima kasih kepade hamba2 allah yang banyak ingat kan aku untuk BERSABAR....





|


copyright blogskin byschaaalhassan