Photobucket i heart elmo



meoOoooWwwwWWWW
assalamualaikum...
waaaa agak lame ta buke blog kan..kan...
rindu blog yang serabut ni......bukan senang korang nk jumpe bLog semak samun kat malaysia ni...hahaha
aku menghilangkan diri sekejap sebab akuuuuuuu...aku cari nafkah..kakakakak...bongex je bunyinye kan....???

my titlE today is MeOooWwwWw...
chumILLL kannnn....
ekceli aku maw citew tentang PENCINTA KUCING YANG TEGAR!!!!!huuhuhh

biodata..
nama : SYED AZIM a.k.a azim
stay : IPOH(area pakatan)
umur : suda lewat 80 an (graw jer)
hobi : Tidur dgn kucing
hahahah

syed ni bukan pencinta kucing yang cerewet kottt....maksud aku dye ni ta kesa kucing uh keturunan aper...syed bukan macam aku..aku ni kerettt sikit...aku nak kucing yang gemookkk2 macam kucing baka parsi...(HUHU graw2 sajew k...).....
Ekceli...aku ta kesa kucing tu baka parsi ke ...baka kampong....baka siam...baka bali...baka d raja ke....hahaha kalau nak d ikotkan kucing biasa tu lagi MANJE n jinak kot dengan semua orang....
kalaw korang perasan lam blog aku ni aku akan paparkan gambar kucing kesayangan SYED....
dak aie......heeee...



                                  meooowww syed and ajam...





jengjengjenggg..... :) peneman dan pengacau time aku ngah msej si dia.... tapi aku ta kesa sebab aku pon SAYANG DAK AIE <3 <3
kalau time zaman teknologi ni name kucing nak gah je macam mchle jackson....torres....britney....
tapiiii kucing syed name dyeeeeeeee........
name segera : DAK AIE
baka : MELAYU TULENNNN
age : 8++ month
genre : MALE (metrosexsual...hehe)

heeee sebenarnye lam name dak aie ni tade "DAK"...
tapi aku selamber jer letak  "DAK".....pa jgn mara ma ekh??hahaaaa......



dak aie



*aloooolooooo....comelllll nyeeee dyyyy*
kucing ni agak manje ngan syed.....haha....ta degil tapi kaki cakar...hehex....malam tadi dye gigittt hidung syed.....ganas la meowww ni....babap kang..hahaha(kemungkinan kucing tu dgor cakap ak)hahah
walaupon dak aie ni telah membuatkan syed meanaktiri kan aku...tapi sayang dan malang bertambah malangnye dak aie ta berjaye...sebab syed dah sah2 sayang aku jugak..dan dye pena cakap..

*xde2...ma tetap yang pertama..tade ubah2 dah...* (14.3.2011)
(tersengeh2 itik aku depan dye time tu...heeee)

bagi penggemar2 kucing d luar sane...jangan buli kucing taw...(pesanan ringkas dan padat..kui3)

|


copyright blogskin byschaaalhassan