Photobucket i heart elmo



silaaaaa bace...sila baceeee...ade satu pengumuman.....
mesti muncung..muncung kome bace tajuk uh kan...???huahuahua
*angkat kaki sikit*

tataw camne nak terangkan my feeling sekarang...
ok pun ta jgak....mungkin masok air kot..bLurPppp:)

WARNING:Luahan haty yang agak sengaL

daripade -vekan perasan bek aku pOsitive kan...ahahah
aku maw HARGAi jase jase sesape terhadap aku..haahah

TITLE:THANK YOU DAY

hua3..korang yang aku selitkan name lam title ni patut berbanyak2 TERIMA KASIH kat aku...
bukan ape...
INGAT senang orang nak taip????
hancur+retak jari wooook!!!
kahkahkah

terima kasih MAMA sebab lahirkan saya
terima kasih ABAH sebab mesej ingatkan saye pagi td utk breakfast sebelom g kjer
terima kasih KAKAK sebab tolong lipatkan kan baju2..seluar2 kecik kecik sayeeee
terima kasih SAYANG sebab kejotkan saye setiap pagi supaya solat subuh....
terima kasih SAYANG sebab sentiasa sabar dan jujur dalam hubungan ktew
terima kasih KAKAK sebab blanje adik seluaR semalam....
terima kasih KAKAk sebab bayar hutang adik semalam jugak walaupon masih ade sisa yg tertonggak..
terima kasih HAZMI sebab buli aku time skola dulu dulu
terima kasih RAIHAN sebab jadi partner simpan rahsia aku
terima kasih RAIHAN sebab blanje ktew MCD...+ CAPATi.....hahah
terima kasih OSCAR(basikal aku) sebab bawa aku g skola dulu
terima kasih WAN ZULZAIREEN sebab sLaLu puji aku COMeL
terima kasih SYAZANi & SYAFIK sebab slalu jadi kawan aku n msej aku..
terima kasih KASUT VEGAS sebab sudi buatkan aku nampak TINGGI
terima kasih 5T sebab ktew pena blaja same2...
terima kasih SAYANG sebab bli hadia VALENTINE day
terima kasih ADEK2 aku sebab bagi aku piat tinga kowang
terima kasih C POLAN sebab pena wujud lam hidop aku
terima kasih ZULKIFLI sebab menyatukan warga SKTM kite dulu2
terima kasih KAKAK sebab blanje adek Enset dah dua kali
terima kasih ADEX CHAFIQ & AQILA sebab amek akak jadi akak angkat korang
teriam kasih AZAM sebab jadi spy akak kadang2
terima kasiH KAWAN2 sebab tunjuk2 pic PAKWe korang kt aku
terima kasih OMAR sebab kutuk aku KELAM
terima kasih MEMEY sebab bawa aku tgk wayang n jalan jaohhh
terima kasih PAK UDA sebab bagi duit poket kat saye walaupon dah ade kje
terima kasih SAYANG sebab law DATE suke tuju2 batu kt owang..hahaha
terima kasih SAYANG sebab sanggup datang uma semalam
terima kasih REHAN sebab tolong topup aku lam ksusahan tapi dah bayar dah..huhu
terima kasih KOWANG sebab hutang aku kowang ta bayar2
terima kasih TOKWAN sebab selalu tolong aku
terima kasih RABBANI sebab sentiasa like if ARIF komen aku and sentiase uat gosip hangit aku n arif kat klas dlu :P
terima kasih AINI sebab selalu tlong aku and izinkan aku cepuk kaw...hahah
terima kasih NADIRA sebab ajar ktew ADDMATH
terima kasih MAMA ABAH sebab bagi duit blanje time skola
terima kasih KAD BANK sebab ade d waktu aku memerlukan
terima kasih FARH HIDAYU sebab byk tlg aku
terima kasih CIKGU sebab pena ajar sye n mara saye :))
and yang paling banyak memenangi PALING banyak TERIMA KASIH ialah...
jeng....jeng..jeng....
ABAH DAN MAMA!!!!
P/s : abah mama kak ngah tawu kak ngah bkan anak yang bek...slalu nakal sikit2..hahah
kak ngah akan cbe jadi yg terbaik...blew besar a
kak ngah nk jage mama dan abah..
kak ngah nak kjer bagos2...nak bli abah kreta besar2...gelang kat mama tebal2..tade karat2...ngeh3
 
tanx mama ... tanx abah......
                 

bye2


|


copyright blogskin byschaaalhassan