Photobucket i heart elmo



aku kuat makan????ouHHHH no!!!!! DIET BEB :)
hahah.....hidup ni hanye sekali sajew...so nikmatilah keenakkan makanan selagi hidup...


YUMMMM....YUMM...YUMMM..

ktew memang sukew makan....
actually..law susa haty mesty asew nak makan jer...
then kalaw ngah happy pon asew maw melantak jew..
*ngEE*

my kegemaran is...
KFc
mac donald....
CupEcAke..
cadburry
Aiskrim...
hahah pantang adew mesty aku makan...
oppss seyhh..
actually aku suka makan benda 2...
hee blew hang out jer mesty beli salah satu...
law kuwa ngan sys..sys mesty blanjew...
yeaaaa..
tanx alots sys <3

tapi now aku suda GEMUKSSS...
berat pon dah 50KG..
dah ta cHumiLL..
(POYO LA PLAK)
*HEEHEEE*


so because of dah gemuksss
terpaksa la aku g jog pagi2....
hurmmm berkorban utk diet..
untuk jady MISS MALAYSIA...
hahaha poyo gituhhh..
(biru muka aku bace ayat sendiri)*huhuhu*
kambing jiran aku pon leh pengsan ngan ayat aku..huahauhau..

so aku berazam untuk diet.....
huuu jum join my club:)

DIET MAKE ME SUFFER :(

|


copyright blogskin byschaaalhassan